![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser i annonser og på boards i Norge at USAirways konsekvent utelater Star Alliance logoen. Er dette et tegn på at US forbereder seg på å forlate allainsen når Continental kommer inn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløy dem i går og de nevnte ikke *A en eneste gang, verken ved utgang eller ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tror ikke man skal basere seg på det. Da jeg fløy med dem i USA i sommer var det variende hvor mye de fremhevet Star Alliance, så anter norn selskaper er flinkere enn andre. Dessuten har nok US mer å tjene på å bli i alliensen enn å forlate den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Merkelig at de ikke har standard annonsering ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
America West sa i sin tid at de ville ut av Star når 'nye' USAirways var etablert, men det er jo mulig at de ikke har funnet noe bedre alternativ ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
De kunne vel passet inn i OneWorld
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...etter at de har blitt svelget av AA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det varierer veldig fra flight til flight på både UA og US hva som blir sagt ombord. Dersom det er en code share flight og en flyvertinne som leser ut av manualen, nevnes stort sett alltid codeshare partners og Star. Reklamebyrå som har gjort en tabbe? Det er idiotisk å ikke bruke Star logoen i Norge siden det er den alliansen som har mest nordmenn som kunder. Starlogoen skaper tillit og gir mersalg. Alle websider, lounger, gater, blad ombord i flyene etc etc. har store Star logoer overalt. De er også påkrevet via kontrakten med Star å markedsføre alliansen. Continental har annonsert at de er på vei ut av alliansen Skyteam, men de har kontrakter fortsatt med alliansen og markedfører alliansen og gir service ihht kontrakt. Som Someone sier, US har alt å tape på å forlate Star, så de blir nok i alliansen skal du se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Akkurat som BA ivhertfall pleide å gjøre, der var det heller ikke mange oneworldlogoer å se i annonseringen tidligere. Ikke helt sikker på hvordan det er nå dog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
fra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jeg satt i min enfoldighet og trodde at US Airways var oppkjøpt av United? Har jeg bommet grovt??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
"Salige er de enfoldige".........heter det ikke det? Er det ikke derfor du drikker....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Mitt tips er fortsatt at det kommer til å skje endringer...og at kanskje AA er en del av dette etter at DL + NW slo seg sammen og vi nå ser starten på samarbeidet/fremtiden UA + CO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
EB
Quote:
Jeff, vaar paatredene CEO nevnte ogsaa DL/NW merger og de har ikke klart aa produsere den revenuen de hadde forventet. Han beskrev dette som at "naa er DL/NW i ringen og vi sitter paa tribunen med popcorn aa ser paa resultatet. Gaar det greit saa har vi muligheten til aa hoppe inn ogsaa... men naar du foerst er inne kan du ikke gaa ut igjen"... ![]() Dag
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Apropos overgang mellom allianser - her er en liten oversikt:
http://theglobaltraveller.blogspot.c...e-changes.html
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Når LH eier Brussels så er det en naturlig konsekvens... Hva som skjer med Virgin og også hva som eventuelt skjer med jetBlue er også spennende å følge med på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
Kan jo si at Star Alliance ble nevnt ved gate både på SXM og CLT da jeg reiste til IAH idag. Koblet ut under de fleste beskjedene i flyene, så jeg vet ikke om det ble nevnt der.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance) | Discus | Reiseforum | 1965 | 04-09-2014 14:27 |
SVG BMI Star Alliance på vei til Sola NÅ! | chrSVGa380 | Spotteralerts | 4 | 24-07-2011 12:36 |
BMI Star Alliance nå på vei til BGO. 17.07.11 | suppebuss | Spotteralerts | 0 | 17-07-2011 17:49 |
TAM på vei inn i Star Alliance? | EB | Flyforum | 5 | 13-08-2008 12:09 |
AirUnion på vei til Star Alliance | CK | Flyforum | 3 | 20-11-2007 18:58 |