![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei folkens! Førstkommende torsdag legger jeg ut på en dagsreise tur - retur København.. Alltid kjekt å få en ny flytype logget, CRJ 900 i dette tilfellet. Har benyttet meg av Sas sitt tilbud på 50 % avslag på bonusreiser innen Norden, og er booket i Eco Extra..
Men - som overskriften gir uttrykk for trenger jeg forslag/ideer om hva som er verdt å gjøre disse 4 timene og 50 minuttene som oppholdet varer ? Har fått inntrykk av at det er kort vei inn til sentrum, ting som er verdt å få med seg her? Andre forslag ?? Ser ikke vekk ifra at jeg vil ta litt bilder og lage en aldri så liten tripraport ut av dette=)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Øl og røde pølser!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
12 minutter med Metroen fra Kastrup til sentrum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Stemmer at det er kort vei til sentrum. Kun en liten togreise. Anbefaler at du tar en tur opp og ned "Strøget," som er den lengste gågaten i Europa med et enormt utvalg av butikker. Her finnes det naturligvis hyggelige kafeer osv. I tillegg kan du jo f.eks se på slottet og den flotte Marmorkirken (Frederiks Kirke).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis det var meg hadde jeg tatt et deilig kro besøk på Cafe Sorgenfri http://www.cafesorgenfri.dk/
og inntatt noen fantastiske danske smørrebrød sammen med Tuborg og kald Aalborg Jubilæum!! Eventuelt kan Kanalcafeen brukes, men de stenger kjøkkenet kl 15. Sorgenfri har kjøkkenet åpent hele kvelden. Du kan finne flere ideer her: http://www.kobenhavn.no/smorbrod/res...kobenhavn.html God fornøyelse! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er du matinteressert, anbefaler jeg en tur i underetasjen på Magasin på Kongens Nytorv.
http://www.magasin.dk/mad--vin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker for alle tips folkens
![]() Hadde en flott tur til København som blant annet bestod av å se på slottet, gikk gjennom hele hovedgaten "Strøget" og inntok en nydelig club sandwich på Magasin, Kongens Nytorv.. Reiser gjerne tilbake hit ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tog fra køben til Malmø? | petru26 | Reiseforum | 11 | 09-12-2010 17:31 |
Den store Køben-ekspedisjonen 2010 | Harald Oanes | Bilder & foto | 23 | 26-06-2010 16:43 |
DY Køben-Dubai | LN-MOW | Flyforum | 45 | 23-08-2009 02:08 |
Sterling starter Bergen-Køben fra S08 | Utflyttet | Flyforum | 26 | 05-12-2007 19:51 |
Forsinkelser til Køben | Martin | Flyforum | 5 | 26-06-2006 22:59 |