![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=444449
Dette selskapet har jeg aldri hør om før, er dette noe vi kan se (eller kan forvente å se) i Europa?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette ser nesten ut som et "fake" selskap...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Første tanken som slo meg var at dette var et gammelt bilde, men både kameratype, flyplass og datomerkingen antyder at bildet er tatt nylig. Det ligger forøvrig 6 bilder av selskapet inne på jetphotos.net...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Thai Sky har jo blitt omtalt en del i det siste, ligger 5 bilder på airliners.net:
Thai Sky Det kan absolutt virke som om enten dem selv eller designeren av disse fargene stoppet opp en gang på 80-tallet, dette er grymt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
husker jeg feil om det for ett år siden ble nevnt i enten Airliners eller her på forumet at Thai Sky hadde skaffet seg noen aldrene tristars!!!
Mener å huske at dette er noe jeg har vært borti før.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
February 18, 2005
Thai Sky Airlines [Thailand] is a new airline that recently received its operating certificate (AOC) from the Thailand Department of Civil Aviation. N722DA (msn 1147) owned by J&J holdings and currently receiving maintenance and repainting at Guangzhou, China will be their first aircraft and will carry the registration HS-AXA. The second aircraft, which will also be ferried to Guangzhou for the same purpose will be N718DA (msn 1097), to be registered HS-AXE. Meanwhile, L-1011-1F HS-SEB (msn 1012) will also join Thai Sky from March, as the lease contract between owner Sky Victory International and current operator Sky Eyes Airways [Thailand] expires on February 28. Thai Sky intends to operate scheduled services mainly between Thailand and Hong Kong, Taiwan, Malaysia and China. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slutt for Sky Airlines? | Trdfly | Flyforum | 55 | 06-06-2013 09:04 |
SVG 7/3 Sky Airlines | Twin Otter | Spotteralerts | 3 | 08-03-2012 12:15 |
Hva er dette? (Thai Sky Airlines) | sirpjalle | Register- og ATC-Forum | 3 | 16-09-2008 20:19 |
Sky Airlines på Sola | Lennart | Flyforum | 4 | 17-03-2008 14:07 |
Sky Airlines | Lennart | Flyforum | 1 | 26-02-2007 01:31 |