![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BLL South
Posts: 1,937
|
![]()
Ser ud til at ruten nu er sat op som decideret indenrigs
(mulig at booke direkte BLL-AAL) , er det stadig QI metal ?
__________________
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
ser ut som en wet-lease. Den er satt opp med ATR 72, men KUN på DM flightnummer, ikke noe code-share med QI
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 1970
Posts: 1,245
|
![]()
hvis man booker den i forbindelse med udenrigs har den også QI/AF/KL rute nummer. Hvorfor ikke også LH, DX,TT,BA og RC så kunne alle udenrigsselskaberne på BLL booke den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 377
|
![]() Quote:
For at nogle nu ikke skal blive forvirret så er fakta om AAL-BLL feeder ruten således: - Drives af DM - Flyves på wet-lease af QI (normalt med ATR maskiner) - QI og AF har code-share på ruten (evt. også KL, men er ikke sikker) - Visse selskaber bl.a. BA har altså interline aftale med DM på ruten (ikke code-share) Så QI har altså code-share på en rute de selv flyver. Kan virke underligt, men grunder altså i at det er DM som driver ruten og blot har indlejet QI på wet-lease til at flyve ruten nu da DM ikke mere har mindre maskiner. Ordningen er den samme som SK/UA havde på København-Washington ruten her i vinter. SK drev ruten, UA fløj den på wet-lease for SK, men UA havde samtidig code-share på ruten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
KLM udvider på BLL & AAL | Jan | Flyforum | 3 | 17-11-2011 14:02 |
BLL og AAL efter 29/102008 | Jan | Flyforum | 45 | 17-12-2008 11:05 |
DM fortsætter på BLL-AAL | Guest | Flyforum | 0 | 21-10-2004 12:56 |
QI øger på AAL-BLL | Guest | Flyforum | 2 | 27-09-2004 15:36 |