![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke bare trygler svigermor meg om ikke å sende kona og guttungen med en Airbus i helgen, men nå har også Hollywood begynt å blande seg inn ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Faen, jeg må begynne å Twittre jeg også.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flott, da er det 6 765 935 890 som ikke er "followers" - med andre ord utgjør bare Kutchers etterdiltere 0,038% av jordens befolkning. Da kan vel Airbus puste ut lettet når 99,962% slipper å se et følelsesladet innlegg ikke hentet fra virkeligheten. Lurer også på om den som har flydd i 30 år bare har flydd Boeing? Oi, men er'ke 787 bare plast da?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg vet ikke om det er riktig å si at det er Airbus som har et PR-problem, det er vel kanskje det. Men dette er enda et bevis på at media mer og mer blir skandalepreget og at ikke klarer å se forbi det.
Jeg har snakket med flere som vegrer seg for å sette seg ombord i en Airbus nå "for det er jo så mye feil med de". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hjelpe meg...
![]() Dette blir for dumt. Hvor mange ulykkker har ikke Boeing hatt? B737 er vel den mest ulykkes-befengte flytypen. Har ikke hørt noen som har advart mot å sette seg i et Boeing-fly av den grunn. Dette viker som et utslag av den vanlige amerikanske mistenksomheten mot alt "utenlandsk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Ja der ser du! Selv skuespillere tror de er eksperter paa fly om dagen. Dette er vel en av det mest idiotiske utsagn som har kommet ut i de siste 24 timene... ![]() Hvis det er den AA 300-600 han refererer til saa kan han lese rapporten og det ligger ikke noe grunnlag for slike utsagn. Dette med AF 330'en er ren spekulasjon og hvis man leser de mest troverdige "antagelsene" som har kommet fram i dag ligger det heller ikke noe grunnlag for slike utsagn. Hva som har hendt med den A310'en vil man nok raskt finne ut av og jeg tviler paa at dette har noe med flytypen aa gjoere... selvfoelgelig ren spekulasjon fra min side... ![]() Dag
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har ikke twitter, men gidder noen å skrike ut av vinduene i byggene de befinner seg nå at jeg skal ut å fly med en enmotors Cessna om noen dager. Det har fallt ned langt flere sånne en A330'er, så da må det jo være farlig?
Og folk synes jeg er grinete på hva media bruker energi på? -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tviler sterkt på det, i alle fall om en ser det i forhold til antallet maskiner som er produsert eller antallet flytimer el.
Regner med at det er ulykken i NY det tenkes på ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann (Michael) brendas...
![]() Ja, jeg regnet ogsaa med det var NY ulykken de rettet til! Stian og KGL... Naa maa dere ikke ta et slikt idiotisk utsagn fra en totalt uvitende skuespiller aa lage en A vs. B debatt her... ![]() Dag
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Jo flere som bruker en flytype, jo større er sjangsen for at det skjer en ulykke. Enkel sannsynlighetsregning ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Som du sikkert vet jobber jeg 737, ikke på Airbus. Jeg har ikke lest sluttrapportene fra ovennevnte ulykke. Har bare 'bruddstykker' fra fagpressen. Men var ikke Rudder / Vert. Stab. composite et tema i denne casen? Ble det ikke i ettertid introdusert et strengere oppfølgingsregime med NDT prosedyrer etc? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DK6724 med problemer? | Airbus 330 | Register- og ATC-Forum | 0 | 01-04-2012 11:05 |
Problemer med EB | Egenes | Reiseforum | 2 | 12-04-2011 22:17 |
Problemer med bestilling av flybillett med Vietnam Airlines | gardkarlsen | Flyforum | 9 | 05-03-2009 18:26 |
Problemer hos underleverandører hos både Airbus og Boeing | Someone | Flyforum | 1 | 11-08-2008 11:19 |
Flere Airbus har problemer... | Trety | Flyforum | 10 | 26-09-2005 09:22 |