![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei alle !!
I det varme været har det blitt tatt mange bilder, men det har vært lite tid til å sitte inne å redigere dem. Det er slik det skal være om sommeren. Sommeren er til for å oppleves, vinteren er til for å sortere inntrykkene ![]() så til noen av de godbitene jeg har fått se, selv om ingen av de er direkte nyheter nå, kommentarer over hvert bilde: forrige tirsdag (23.jun) en avspaseringsdag v midten av bane 19L: Morgenavgangen til Düsseldorf, D-ACRH ![]() Så en av de franske som kommer hver tirsdag på forsommeren, her F-GYAO ![]() En til av de franske, F-GYAQ med palmen som vel egentlig tilhører et fransk reisebyrå (?) ![]() LN-NOF har i en måned nå fløyet med Edvard Munch på halen ![]() Så fikk jeg for første gang se LN-NOG og Henrik Ibsen som tidligere fløy LN-KKO ![]() En skikkelig godtbit da TK kom med A330 ![]() ![]() ![]() Avgangen til Eastern Airways, G-MAJM "Passionate People - Passionate Planes" ![]() ![]() Et møte med Iberworld ble det også, EC-KYZ ![]() håper de kan glede noen ![]()
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly Last edited by Fellowship; 30-06-2009 at 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så en liten tur samme sted dagen etter, før dugnadsøkt på spotterplattingen..
For å få miitt første møte med avgangen til Bangkok, men først et annet høydepunkt, TUIfly Nordic med avgang til Phuket, og SE-RFS med winglets, det har ikke jeg sett her før ![]() Så Thai, her ved HS-TLD rett etter "Rotate" ![]() Farnair ATR-42 HB-AFC var en overraskelse, noen som vet hva den gjorde på OSL ? ![]() OY-RJB flyr for SAS fortsatt i følge det som står her... Cimber Sterlings rute fra Billund ![]() Bak så vi noe vi må se nærmere på, TC-JFH. Liker dere Star Alliance bedre med røde winglets?: ![]()
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly Last edited by Fellowship; 30-06-2009 at 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig flott samling dette, variert og topp kvalitet!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig! Fint Flott
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder! Visste ikke at TuiFly hadde avgang til HKT også om sommeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lekre bilder!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Meget bra bilder Ole Johan - du overrasker som vanlig.
Jan Støkkebo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Veldig bra. Flott den 330en
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelige bilder Ole Johan, mange godbiter her ser jeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Er Farnair kun cargo eller tar de pax ogsaa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ung flyspotter
|
![]()
Jepp, fine bilder
Vet noen hvorfor TNT sto der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig bra bilder Ole Johan.
![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Flotte bilder, Fellowship!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer !
Det er alltid like moro å være ute å fotografer fly, synes jeg. nå legger jeg ut bilder av to fly til fra den første tirsdagen, 23.juni. En serie som viser fascinasjonen ved en 747-avgang på OSL, der de alltid må kjøre en bil etter for å se hvor mye som ligger igjen på rullebanen. 3 bilder som viser hva som skjer etter "Rotate", maskinen er HL7603, i lufta på sin vei tilbake til Seoul: ![]() ![]() ![]() Og så et jeg heldigvis så før jeg satt meg inn i bilen igjen.. TAP var inne med SA-fargede CS-TNP, som her tar avreisen tilbake til Lisboa. Også dette var et fly jeg så for første gang: ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder "Fellowship"
Enig med deg at det er alltid morro og være ute og fotografere fly, og en treffer mange hyggelige flyspottere. Kansje vi treffes en dag, jeg kjører en Mazda 6 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for det
Ja, jeg husker deg fra åpen dag på flysamlinga i 2007.., da sto jeg på stand for NSFF. - kjører en tolv år gammel mørkegrønn Huyndai Sonata.. mulig jeg dukker opp i morgen (?)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Liten samling fra BGO siden sist | Tom McNikon | Bilder & foto | 3 | 23-10-2018 08:28 |
Videosnutt fra OSL sist uke | PerJohan | Bilder & foto | 16 | 21-07-2013 10:30 |
Noen glimt fra Gardermoen sist uke | JanSev | Bilder & foto | 5 | 06-05-2009 22:03 |
Ett par OSL bilder fra sist uke | TigerBlack | Flyforum | 5 | 25-09-2005 18:35 |
Litt helgebilder fra sist uke | TigerBlack | Flyforum | 4 | 01-08-2005 09:23 |