![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Siden mange av medlemmene her driver med flyging, så slenger jeg inn denne annonsen.
Hvis noen er interessert så er det bare til å gi meg ett ord (PM, E-mail, Telefon etc.. =) ). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nåh... Trenger du penger lillegutt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Virker som du er mer interessert i selge "head-set-baggen" ...
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hmmm...är det verkligen okej med reklam här?
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Topp-pakningen på bilen røket, og jeg må ta register-reim og vannpumpe samtidig..
..kommer på 15 - 20,000,- ![]() Flyrelaterte produkter må da gå bra, har sett anonnser på GPS'er o.l. før.. Men hvis noen sliter veldig med det, så er det da bare til å fjerne det..:smokin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Ja, ja...., jeg så på det som en salgsannonse for ett eneste spesifikt head-set jeg da.. Kunne like gjerne laget et forum for kjøp/salg hvor kun registrerte brukere av forumet fikk "handle". (Blir vel et annet regelverk hvis man går utenom "husets fire vegger" og begynner med kjøp/salg for allmenheten..). Ellers kunne jeg kanskje tenkt meg å byttet ut mitt gamle DC, men jeg har et par flytimer og årskort å betale først, så jeg får nok ha det noen år til... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I will allow it until further. CK får ha en final say.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Meget pen (litt krølla) Star Alliance orange priority lapp til salgs | Cecilie | Samlerhjørnet | 10 | 10-01-2014 13:06 |
Meget bra salg på SAS Web Shop! | FlightDeck | Reiseforum | 166 | 01-06-2009 22:42 |
Meget bra Asia-priser hos Finnair | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 24-08-2008 20:33 |
Meget Meget sjelden gjest på Tromsø i dag! | LN-KRF | Bilder & foto | 19 | 28-08-2007 22:38 |
Meget bra Norwegian | LN-KOG | Flyforum | 0 | 07-03-2006 17:37 |