![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
i forbindelse med OL i Vancouver så kommer den neste 777-300ER til Air Canada med et eget vinter OL-skjema. Ikke det mest spenstige jeg har sett, men allikevel kledlig og elegant
http://www.airliners.net/photo/Air-C...-ER/1546450/L/ http://www.airliners.net/photo/Air-C...-ER/1546449/L/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Uff og skrekk, her var det fargeklasj - kjølig grønt og blått og alt i mellom - så dette på et lerret som ikke er hvitt, men en dæsj akva som egentlig er en varm tropisk tone. Det de her har oppnådd er et brudd på nesten alle regler i fargelæren. Utgangspunktet er egentlige det verst tenkelige med de fargene Vancouver 2010 har valgt - grønt for det er grønne leker må forstå og blått fordi det er den kjøligste fargen utenom hvitt. Kjølig er det motsatte av varm og vennlig - og interessant er det å ta en titt på noe som skjedde for noen år siden, der varmen og nærheten var viktig:
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, jeg vil hevde Air Canada og Vancouver sine farger er mer kledlig enn Lillehammer sine. Men muligens jeg er av typen som liker kjølige farger, for lilla og oransj skriker mot meg som dårlig 90-talls mote
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er også de en konservativ gutt med kledelige lyseblå skjorte under dressjakken og den eneste antydning til fargeklatten av noen varm farger forbeholdes bare slipset.
De varme fargene er på full fart inn igjen, om enn ikke så mettede som ble benyttet under Lillehammer. Vendepunktet for denne fargeforandring var merkelig nok samtidig med avgangen til president Bush, lurer på hvorfor? ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nåja, jeg synes da ikke det er det værste jeg har sett på en flykropp :-p
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har da sett mye verre enn dette. På den andre siden er det ikke mye som kler en tannkremtube
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Canada prøver seg med LCC igjen - Air Canada Rouge | Someone | Flyforum | 33 | 05-04-2022 08:36 |
Air Canada med Montreal-Toulouse | Someone | Flyforum | 0 | 28-08-2019 14:19 |
Qatar og andre skal fly for Air Canada | Someone | Flyforum | 2 | 26-04-2019 20:12 |
Air Canada med LCC - mk. 2 | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-04-2011 23:36 |