![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
http://www.dagensit.no/article1693353.ece
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
BRA! WIAS gjør en god jobb i et vanskelig "marked"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg bestiller jevnlig reiser wideroe.no. Det fungerer svært bra, og de ordner opp når det er problemer. Det er dog synd at man ikke kan bestille reiser med selskaper som Norwegian og Finnair der.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bra jobbet WIAS! Absolutt en flott og oversiktlig bookingmotor, selvom reisene man finner på wideroe.no sjelden er billigere enn andre online reisebyråer. (min erfaring)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Mulig de ikke er aller billigst, men du kan alltid finne ut for eksempel hvilken billettklasse som er tilbudt, og deretter har en muligheten til å kjøpe seg opp til høyere klasser hvis en ønsker. Dette er ikke mulig hos alle de andre som er eventuelt er billigere. I tillegg er de enkel og oversiktlig.
Gratulerer med god omtale WIAS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har stort set altid fundet de bedste priser hos Wideroe.no.
Desuden giver de muligehed for at sammensætte ruter med flere forskellige selskaber og "unormale" routings som man ikke kan booke hos andre. Og tilmed til gode priser
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg tar meg en kald øl ute i hagen, og sier Skål og gratulerer til Farmer & Co.
Dere er flinke! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Du må bare legge inn en melding om at du ønsker dette i feltet "Melding til Widerøe"
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har brukt WIAS en del i år og er kjempefornøyd, men en ting jeg nettopp prøvde var å få booket en billett med en gitt fare basis, det var ikke lett.
![]() Men av alt som finnes av online-løsninger så er det defintivt WIAS som er tingen. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Med fare for å gjenta meg selv fra den andre "skryte-av-WIAS-tråden": Jeg kan ikke komme på noen andre norske firmaer, hvor jeg kunne kommet i kontakt med noen som helst på kundeservice på den tiden av døgnet jeg hadde behov for det ifm. en bilettbestilling her om dagen. Var vel mellom midnatt og 01:00 en gang..
Ellers har jeg også hatt erfaring med at de har funket bedre til å bestille billett hos SAS enn hos SAS selv.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helt enig. Wideroe.no er ofte svært bra på å finne gode priser om man har retur fra et ennet sted enn man reiste til etc. som man ikke kan bestille på selskapenes egne nettsider.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er bare å ta av seg hatten for WIAS, bruker nesten alltid wideroe.no når jeg reiser!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ros til SAS-ansatt | VC-10 | Småprat | 35 | 25-03-2013 10:09 |
Røros FOT | FestiVal | Flyforum | 1 | 19-09-2012 15:05 |
A(ros)A med ny ribbon-jet | Blubird | Bilder & foto | 2 | 22-09-2008 09:05 |
LN-ROS ikke længere i snowflake CS | karsten | Flyforum | 3 | 18-09-2007 10:56 |
LN-ROS c/n | N-3PB | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-09-2005 19:39 |