![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Endelig en oppdatering fra Lima November. Jennings er kommet godt igang med de 4 forskjellige skjemaene til Widerøe sine Twin Ottere i 1/72. Disse vil da komme på to forskjellige dekaler, med de to første skjemaene på LN72-503 og da de to siste på LN72-504. De blir sendt til trykking snart, og jeg kommer tilbake med nærmere info om pris etc når de er klar til salg. Profilene er ikke 100% ferdig, men så godt som, slik at dere får en bra anelse om hva som kommer... Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nice Ruben, bloody nice !!! Eneste innsigelsen måtte være at jeg kunne tenkt meg LN-LMN på den første, og LN-WFD på den siste. Tar du forhåndsbestillinger ???
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og, det hadde vært stiiilig med en T-shirt med disse fire profilene på.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte greier Ruben!
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei begge to.
Jeg får se på det med en t-skjorte når dekalene er klar. Og jeg satser på å få med alle registreringene til de respektive skjemaene. Hvis noen er interesert i å forhåndsbestille, så er det bare å sende meg en mail med navn og adresse til rhusberg@online.no Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Hei nabo,
Jeg hopper over modelleringen , men settter meg opp på T-skjorteliste! Har heller gleden av å se dine modeller i kjeller'n din. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Da er dekalet klar til trykking. Vi valgte å også inkludere de hvite stipene seperat, slik at det blir enklere å male de grønne stripene for de som ønsker det. Det blir også innkludert masker til vinduene. Prisen pr dekal blir kr 120.- Jeg regner også med at LN72-504 med de to siste skjemaene blir klart til levering samtidig med dette arket Jeg håper dette dekalet også blir å få kjøpt hos Smallsize Hobbyland, men er usikker da de enda ikke har hatt anledning til å ta inn det siste dekalet. Happy modelling, Ruben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er begge dekalene ferdige, og blir sendt til Boa for trykking
denne helgen. Så får vi håpe at de snart kommer tilbake... Happy modelling, Ruben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Da er bekreftet sendedato fra trykkeriet 4.9, og jeg kommer hjem fra riggen den 10.9. Så da blir det pakking og utsendelse av dekaler asap. Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ett eks. av hvert ark, Ruben!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Da kom dekalene idag, og jeg pakker for harde livet. De som har bestilt får dem asap. Prsen er som sagt kr 120.- pr ark. Andre intereserte kan ta kontakt på rhusberg@online.no Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe sine gamle fly (Dash 7 og Twin Otter) | LN-BEF | Flyhistorisk forum | 2 | 02-12-2012 11:56 |
Pantone farger til Widerøe sine Twin Otter ? | rhusberg | Flyhistorisk forum | 3 | 12-03-2009 09:09 |
Widerøe Twin otter | Nja | Samlerhjørnet | 8 | 11-03-2009 16:13 |
Twin Otter Modeller | Seabee | Samlerhjørnet | 14 | 05-10-2007 23:44 |
Widerøe Twin Otter Fotografier | Seabee | Flyhistorisk forum | 8 | 07-10-2006 03:06 |