![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I følge ryktene komme Delta tilbake til våren 2010.
Selskapet har ikke like stor suksess til ARN som fra CPH, hvor det økes etter ryktene økes til vinteren. Noen som vet mer? http://www.g-kraft.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=19228
Lufta er for alle! Last edited by MartinL; 14-06-2009 at 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Qwerty
|
![]()
Från Airliners.net:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Borde väl vara 8/23/09?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Qwerty
|
![]()
Jo, källan har skrivit fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ble jo litt festlig med innlegget fra HP som sammenligner Norges økonomi med et u-lands
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Uten at jeg har lest innlegget, er det en riktig observasjon. Om Norge muligens ikke er en bananrepublikk, er vi ikke så langt unna et eple- og pæremonarki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Synes B. Rosengren var bedre da han karakteriserte Norge som Europas siste kommuniststat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Den setningen blir stor sett helt identisk på norsk som på svensk. Ev. nyanser er forfatterens, og ikke språkets. Den er akkurat like tullete som du trodde den var. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den berörda personen HP har nu kommit med en förklaring på G-kraft. Han läser tydligen Scanair
![]() Lite löjligt med all pajkastning. Men jag skulle vilja påstå att relationen mellan våra länder är riktigt god ? Men det är klart.... Alltid skoj när vi som vanligt kör över er i alla slags sportevenemang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er helt riktig at Norge etter noen samfunnsgeografiske modeller har en u-landsøkonomi. Det betyr at vi først og fremst driver med råvareproduksjon/utvinning og ikke med videreforedling. Olje, fisk og aluminium er vel noe av det viktigste vi har og vi eksporterer i høy grad råvarer, og i langt mindre grad videreforedlede produkter. Sverige derimot er ettter disse modellene industriland, og driver i høy grad med produksjon av videreforedlede produkter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synes faktisk brukeren "HP" på G-kraft-forumet, klarte å kløne det
ytterligere til med sitt "oppklarings-innlegg" - man kan jo ikke annet enn å smile: ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja denne var bra:
Quote:
![]() Jeg gleder jeg meg stort hver gang Arlanda får til nye ruter. De er svært dyktige der borte og fortjener alle seter de klarer å tiltrekke seg. Jeg tror heller ikke vi skal la dette innlegget få mer plass her nå. Som Jörgen skriver, er svenskene stort like begeistret over nyheter fra Osl og Norge som vi fra Arlanda og Sverige. Kastrup derimot, har jeg lest meg til på G-kraft at vi stort sett deler samme syn ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Den som ler sist ler best ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tilbake til topic .....
Delta kapper mer - ARN er ikke nevnt her, og det er heller ikke PRG som også var 'nullet ut' i Amadeus for vinteren ... http://www.flightglobal.com/articles...-services.html Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
DL trekker seg hvertfall fra noen andre IC-ruter og reduserer også på en del:
Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ruter forsvinner fra Bergen | FlightDeck | Flyforum | 17 | 01-11-2011 15:26 |
Murcia (MJV-LELC) forsvinner fra DY programmet | BU595 | Flyforum | 3 | 15-07-2011 20:17 |
Pax forsvinner fra Torp | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 13-10-2010 02:48 |
SAS IC til OSL, eller hva hvis de forsvinner? (splittet fra Delta og CPH) | vstenhjem | Flyforum | 5 | 04-03-2010 11:03 |
Anne Grete Ellingsen forsvinner fra Norwegian. | sirpjalle | Flyforum | 37 | 13-02-2009 17:58 |