![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hva skal vi med toaletter ombord? Folk kan gå på toalettet før flyturen sier O'Leary.
http://www.aftenposten.no/reise/article3110530.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nok en gang ett dumt påfunn fra denne mannen for å få gratis PR!! Vet han ikke om kravene med antall toaletter til ett visst antall seter instalert ombord?? En slutter aldri å forbause seg over hva han finner på bare for å få oppmerksomhet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Dersom O'Leary vil fjerne toalettene, er det litt rart at han samtidig vil ta betalt for toalettbesøk.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det stod vel i artikkelen at han vil fjerne 2 av de 3 toalettene de har i flyene sine. Det er vel det ene toalettet de da har som det skal koste penger å bruke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg skjønner ikke hensikten med dette utspillet. All PR er ikke god PR, og personlig så gir ikke slike utspill meg mer lyst til å reise med Ryanair (og jeg har i utgangspunktet ikke veldig kraftige aversjoner mot selskapet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mulig at du ikke synes all PR er god PR, men det synes MOL. Og han får det som han vil.... med et utspill som han vet ikke lar seg gjennomføre (sertifisering av flyet).
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det er jo "godag-mann-øksesaft" å skrive dette innlegget... Men jeg er så lei av han fyren, og jeg håper virkelig man en dag kan slutte å skrive noe om alt pølsevevet han sier.
Som TOS skriver er jeg så lei av alle disse "liksom-ideene" for å få PR at jeg virkelig aldri skal sette et ben i et Ryanair fly. For meg blir det som Benetton i gamle dager da reklamen deres var store bilder av sprøytenarkomane og AIDS syke. Det var så avskyelig at de siste 15 årene har hverken jeg eller veninnen min vært i en slik butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nesten rart at han enda ikke har kommet med forslag om å kaste ut setene og innføre kun ståplasser.
Men det kommer vel det også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Prikk prikk prikk ......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hjelpe meg, det illustrasjonene var direkte skremmende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som hos Norwegian må vi vel hos Ryanair også tisse på pose
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Om dette er PR-stunt eller reelle planer interesserer meg ikke. Jeg er ferdig med dette selskapet uansett....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Akkurat! Man kan mene hva man vil om hans utspill og bøllete væremåte. Men han får det til, og det er til syvende og sist det som teller. Alle oss andre som "vet best" hadde nok ikke klart å få et flyselskap fra nesten null til 60 millioner passasjerer i løpet av noen få år. I tilleg at det i alle disse årene har tjent gode penger. Så helt idiot er han nok ikke... selv om vi (som vet bedre) synes det.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette er helt absurd fra MoL! Ren forbanna idioti, ennda en MEGET god grunn til å IKKE fly Ryanair! Håper det selskapet ryker noe så inni ******* ut, å mister alt de har!
Blir rettere sagt lynforbanna av dette der! Men om han får det som han vil, så ser jeg ikke bort i fra at det kommer flere selskaper som synes dette er smart. Hopp i havet å synk til bunns, å aldri kom opp igjen spør du meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ikke uenig i det Imm skriver. Det er helt klart at han får det til og er superflink til å drive flyselskapet sitt.
Det som irriterer meg er at det er vi, "idiotene", som gjør at han lykkes. Hver gang han sier noe teit (hvilket skjer ganske ofte) går vi helt amok og diskuterer det opp og ned og i mente. Pressen gjør det samme. Ganske enkelt fordi vi elsker å kjøpe aviser for å kunne lese om MOL og alle de rare utsagnene hans, for deretter å skrive om hvor sure vi er på internett. Akkurat så dumme er vi. Selv har jeg utifra hva hva jeg kan lese i posten hvert så dum nøyaktig to ganger (inkludert denne gangen). Jeg skal forsøke å skjerpe meg. Last edited by Fnate; 07-06-2009 at 19:39. Reason: Sikkert fint å ikke banne på forum :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
...... og MoL ler hele veien til banken. Mission accomplished!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Null kommentarer til det. Mens en tullete uttalelse fra MOL, som alle her vet er skapt for PR, skaper storm med en gang. Et par timer etter tråden er startet er det 18 svar.... det sier vel sitt.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slutt på overføringer av ekstra kapital til SAS fra eierlandene | Theaviator | Småprat | 0 | 19-04-2012 10:27 |
Litt til fra de siste dager :) | Tom McNikon | Bilder & foto | 15 | 22-04-2011 12:37 |
Enda fler bilder fra de siste dagene for de som har lyst til å se | Tom McNikon | Bilder & foto | 4 | 08-07-2010 21:13 |
OT: Siste bilde fra BGO 2006 og første 2007 fra meg... | G-COLE | Flyforum | 3 | 02-01-2007 09:43 |