![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Lurte på om det fortsatt er slik at dersom man vil bruke bonuspoeng på hotellovernatting må det også en flyreise bestilles på bonuspoeng. Slik var det vel før, men jeg har ikke fått med meg at det er endret.
![]() Nå har jeg bestilt hotell med bonuspoeng og fått oppholdet bekreftet med referansenummer og bookingnummer uten noe krav til flyreise - det hadde jo ikke vært verst om det gikk an å gjøre det slik... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ingen krav om at hotellovernatting med bonuspoeng lenger må være i forbindelse med bonusreise.
Se https://www.sas.no/SAS_Templates/EBA...epslanguage=NO Når du logger deg inn på profilen din, får du muligheten til å søke og bestille på nett. 10 000 poeng for dobbeltrom per natt i weekenden (fredag-mandag) 20 000 poeng for dobbeltrom per natt på ukedager (mandag-fredag) Reservasjon kan endres/avbestilles fram til 24 timer før ankomst
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Aha, takk så mye!Dette hadde ikke fått med meg, og det er en bra endring. Kunnskapen min her illustrerte med andre ord nicket mitt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Før var det vel slik at man måtte være gullmedlem for å bestille bonusnatt på hotell uten bonusbillett på fly også?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, det tror jeg du har rett i, BF. Godt det er noe som går framover for EB-programmet
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Dette var faktisk første gangen jeg har brukt poeng siden jeg (de andre poengene har forduftet jevnlig som "englenes andel") siden jeg fikk kortet mitt i 1995/96 og det fungerte faktisk bra. Jeg fikk til og med gitt bort overnattingene til modern så hun fikk en helg på SAS hotellet i Gøteborg for 20` poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotels.com bonusovernatting selges | roger | Reiseforum | 0 | 30-11-2014 12:21 |
Bonusovernatting Choice Nordic | Chriscross | Reiseforum | 5 | 31-03-2013 03:14 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Selskap med best mulighet for oppgradering med poeng SAN-OSL | BårdK | Reiseforum | 12 | 23-05-2011 11:26 |
Bestill bonusovernatting på nett | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 15-01-2009 11:22 |