![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg sitter og får unna dagens siste gjøremål. Har vært på vakt og har kommet hjem med skallebank. Tror det har en sammenheng med min pågående faste fra Kaffe og Coca-Cola. Say no more...
Ha en god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God søndag morgen... Nesten utrolig - det er klart og fint vær - samtidig som det er Holmenkollsøndag... Ha en bedre søndag - enten hjemme, på trening eller i Holmenkollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndags-formiddag fra Bergen også.
I dag var det slutt på finværet igjen.... (det har visst rømt over fjellet til Oslo)..... ![]() -Så her har vi i dag fått snø fra sør, og temperatur på -2 grader..... (Snøen kunne godt holdt seg på fjellet og Østafor.....) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ble først gudstjeneste med "Fellowship" og så trening. Nå er det ryddedag i heimen før det blir familiemiddag i kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Lysaker
![]() Jobb som står på planen idag. 1300-2200 er LENGE,men det går da greit, har fri imorra Jeg kan ikke se så mye av det penværet som dere nevner her. Det er grått over Oslo nå i allefall. Ha en bedre ettermiddag ![]() S A
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det kveld...det snør greit ute, samtidig som jeg kan se månen i vest! DET er en noe uvanlig kombinasjon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Fantastisk vaer her (veldig) vestpaa. Har brukt hele morgenen til aa skuffe grus og jord til blomsterbed og stier .. naa brenner det i armer og hender ...
Etter en frisk dusj, blir det en liten shoppingtur foer middagen. Har loeftet nok tonn for denne helgen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da er kvelden snart over....
Det har snødd i hele dag,- og det må være over 30 cm med våt tung snø nå..... Har måka bakken fra huset og ned i veien etpar ganger. -Kjenner det nå,- veien er ca. 30 meter...... Har kjørt kona og minstemann ned på Haukelandsykehus også. Minstemann skal operere mandlene i morgen tidlig halv åtte,- så da var det vel best å få de "i hus" der nede i kveld når det er slikt føre. Vanligvis opererer de ikke før barn er over 3 år,- men denne krabaten er ikke 2 år enda.... (blir det sist i denne måneden). -Jaja,- jeg fikk jo låne den nye bilen hennes da.....,- så det var jo noe. ![]() Det er ivertfall første gangen i vinter at det har kommet slike mengder på en gang her på Vestlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
|