![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,285
|
![]()
St. Maarten go home, dette er hvordan man skal sneie gjerdet...
![]() http://www.airliners.net/photo/Cebu-...2A)/1516404/L/ Til sammenlikning, en mer normal finale (vil jeg tro)...: http://www.airliners.net/photo/Zest-...-60/1516295/L/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,938
|
![]()
Litt trivligere på stranden en inne i bushen der
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,312
|
![]()
Been there, done that!
Flyene kan bare lande i en retning der også. Andre veien er det masse høye palmer. Veldig kort rullebane, så de må starte helt i enden vi ser på bildene. En veldig rusing av motorer før bremsa slippes. Har flydd med LET410 derfra og da kan man se ut av cockpit vinduet og da lurer man på om flyet klarer å komme over tretoppene! Det kan nok være i varmeste laget å spotte der. Det er stort sett de samme flyene som går igjen der, og spesielt stor aktivitet er det ikke. Kanskje 30 bevegelser om dagen. Men Boracay øya som ligger en svømmetur unna, er et paradis! Det kan på det sterkeste anbefales som feriested! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Den der var hårete så det holder, det var nære på!
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]()
Var på Caticlan tidligere i år og det er første gang jeg har opplevd de har rygget flyet helt i enden av asfalten etter å ha snudd flyet for å få med de siste tre meterne med rullebane. Fly og selskap var for øvrig Cebu Pacific og ATR 72 som på bildet. Til Caticlan var det fullt fly, men hjem var det maks halvfullt, og 2 pax måtte faktisk gå av slik at vi ikke ble for tunge for å gå klar av tretoppene. Har aldri brukt så mye av rullebanen før heller, så helt ubegrunnet var det nok ikke at de kastet av 2 pax. Alle passasjerer ble for øvrig også veiet ved innsjekk.
Når man har så små marginer vil det vel før eller senere gå galt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]() Quote:
Aitutaki, Cook Island derimot - da snakker vi paradis i min bok! Last edited by A346; 26-04-2009 at 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
En annen low approach: http://www.airliners.net/photo/Iberi...next_id=NEXTID. Fra BCN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,312
|
![]()
Like før hjula kunne ha truffet den traileren der! Så ut til å være små marginer der ja!
Artig med slike bilder!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slightly low | KAB | Bilder & foto | 5 | 30-07-2011 01:01 |
How low can you go? | KennethGS | Bilder & foto | 6 | 28-08-2007 22:27 |
How low can you go? | ENGM RAMP | Flyforum | 1 | 08-05-2007 18:42 |
Low rider | Blubird | Flyforum | 1 | 01-01-2007 14:32 |
Not particular low cost - very low service | BGO | Flyforum | 21 | 27-10-2005 15:13 |