![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Med første møte i Strømstad klokken 09:00 så er det bare å komme i gang med dagen. Hovedstaden byr på skyer og kanskje kommer det regn - håper det blir kortvarig. Ha en flott fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen (torsdags kveld) fra LAS. Her er det snart klart for å ta turen ut på livet. Det er fortsatt varmt og fint her, drøye 30 grader, så livet er absolutt verdt å leve!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da sitter snuppene og spiser en kjapp frokost før de skal leveres i barnehage og skole (før kursen settes mot jobb). Dette er normalt fruen i huset sin jobb, men planene er anderledes i dag enn det som er normalen.
Senere i kveld er det å sette seg på siste fly til TRD... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen, grått å overskyet idag. Får satse på det letter sånn utpå dagen
![]() Ha en fin Fredag forumrister..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Excel, power point og møter på programmet idag, får jeg hiver meg i bilen og setter kursen opp mot Hemsedal. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Endelig fredag morgon!
![]() ![]() Då blir det nokre timar med oppgåver før diverse oppdrag må utførast. Dagen byr på mange hektiske elementer, og avsluttast med mottak av SirPjalle. Welcome! ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Kursen settes etterhvert mot jobb og siste innspurt før helg. Etter lunsj blir det online innsjekk for morgendagens lille svipptur med BA til LHR. Lurer på om jeg kanskje også får mulighet til å sjekke inn returen i samme slengen siden det er retur samme dag. Det finner jeg vel ut av om noen timer
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen!
Kursen sette ut for FBU og NAX Hovedkontor for nok en ny dag med kurs, i dag skal det undervises i Emergency Equipment, så dette kan bli spennende! Skal bli deilig med helg etter noen intense dager! Grått her og, men er lovet sol utpå dagen i dag! HA en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok, hvor man går inn i årets varmeste uke ... 40-42 grader nede på bakkenivå her i byen nå. Nå er det lunsjtid her, og om ikke lenge settes kursen til vårt lille provinskontor hvor helgen skal tilbringes.
Deretter går ferden med SAS via CPH til STO, hvor neste uke går med til møter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Fyllesyk her!
Ha en bedre fredag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dagen skal fylles med et salgsmøte og en god del andre møter, og er vel ikke ferdig før om 12 timers tid. Helgen blir nok også preget av vinger og rullebaner, samt en og annen pils. Ha en fin fredag!
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
En travel dag er påbegynt. Først skal snuppa til helsestasjonen før bilen min skal hentes etter en liten tur på verkstedet. I dag er første dagen med AirBerlin og kamereaet er ladet og klar til action... Kan hende at det er potensiale for noen gode bilder på OSL i dag (bare så synd at jeg er amatør) Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Knallblä himmel og strålende sol i Strömstad - tror jeg blir her en stund.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her skinner sola, og takk for det! Mer hyggelig det, på en måte! Endelig fredag! Synes egentlig at denne uka har gått fort, jeg! Og neste uke har bare 4 dagers uke! Jippi! TGIF! BF ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra regjeringskvartalet og Oslo. Ikke så bra vær i dag - og det lover bra for nok en lang kontordag. Ser ellers frem til morgendagens tur til Bergen, SAS 737-500 er satt opp. Satser på en fuktig helg - og i Bergen blir det nok i dobbel forstand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Tromsø!
Dette er en god dag for en Widerøe-entusiast! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Dagen blir fin når:Siste arbeidsdag før ferie,det er vafler til lunsjen,guttetur lørdag til søndag og kursen settes mot Hellas mandag morgen(to nye flyselskap og to el. tre nye flyselskap). Kan ikke bli bedre fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Newcomer
|
![]()
God dag fra Trøndelag.
Sitter her og klør meg i hodet. Ser det skal komme noe som kalles AKY9605 til Værnes i dag, men er ikke helt i stand til å finne ut noe som helst om dette. Noen som vet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Verktøyene Guugel + Vikipedia er ofte en fin kombinasjon
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/AKY=Yak Service Last edited by Desk pilot; 24-04-2009 at 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]()
Tusen takk. Var det så enkelt ? Leita på feil sted,jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag morgen! | seilfly | Flyforum | 36 | 15-03-2009 14:18 |
Endelig fredag morgen... | EB | Flyforum | 21 | 22-02-2008 16:43 |
Endelig fredag morgen | EB | Flyforum | 24 | 01-02-2008 15:49 |