![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei alle sammen. Her kommer en kort hilsen fra Emirates loungen i Dubai. Innsjekk her gikk utrolig kjapt ettersom det er en egen Emirates first/business "terminal" så vi var i loungen etter få minutter. Loungen er svær men kanskje litt for ukoselig og litt for støyende. Skal til LHR snart med en 777-300 i business klasse. Jeg spurte om det var mulig å oppgradere til first med Skywards poeng men fikk beskjed at det var kun mulig for sølv og gull medlemmer og det virker litt sært. Gleder meg til å komme tilbake til Dubai på ferie i mai :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tur hjem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Du er vel vel framme i Londn nå, håper turen var bra. Hvordan skildte 777-300 seg fra A380, eller kanskje jeg skal vente med å spørre til jeg ser Trip Reporten:-)
Kjipt med oppgradering, er ikke sikker på om det er sant det med at en må ha sølvkort for å få oppgradere. Skal jo selv fly med Emirates på mandag og teller på knappene om poengene skal gå til Continental, United eller Emirates.. Last edited by Chriscross; 21-04-2009 at 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Gleder meg til rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kommer rapporten snart?
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
hehe...jeg må nok ha litt tid på meg men skal selvfølgelig lage en oppsummering av hjemturen også :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pinsetur til Dubai med Emirates i Economy | Millemor | TripReports | 3 | 25-05-2016 07:24 |
Emirates - stop-over i Dubai. Gratis overnatting? | Mugnas | Reiseforum | 2 | 13-01-2014 20:29 |
Emirates catering i Dubai | Discus | Småprat | 3 | 05-07-2013 16:14 |
Hilsen fra loungen i Aberdeen | gardkarlsen | Reiseforum | 3 | 06-11-2008 20:57 |
Emirates starter Hamburg-Dubai | MD90 | Flyforum | 2 | 04-11-2004 00:22 |