![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har godmorgentrådstarterene forsovet seg i dag?
Frokosten straks på bordet, solen skinner og fuglene kvitrer. Blir muligens en flyplasstur for å drive litt vedlikehold i dag, men eller en typisk søndag - får ta ting som det kommer. Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
#2 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God søndags morgen fra Nittedal.
En rolig start på dagen med god frokost og barnetv. Blir å fortsette med litt maling i dag, før vi tar en tur ut. Blir middag hos fruens besteforeldre på Tveita i ettermiddag. Kanskje det blir en liten spottertur til OSL i dag??? God søndag til alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Auda, kunne ha startet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag godt folk.
Sitter å intar frokosten min her på Maura før kursen settes imot OSL og Vollen ved 19R. Østre banen er fortsatt stengt ifølge ATIS meldingene ifra OSL;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen fra Haugesund Lufthavn nok en arbeidsdag i strålende sol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn (mer eller mindre)! Jeg kan rapportere om liten storm i Tromsø, med full storm i kastene. Skulle ikke forundre meg om mange må ta turen innom BDU idag om ikke været roer seg i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! Som sukram skriver så blåser det kraftig her, og det er lenge siden jeg har opplevd så kraftig vind her jeg bor. Satser på at vinden løyer litt ut på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra SAS Loungen på CDG - en ellers forferdelig flyplass. Nå vernter en kort flytur hjem - så en rolig ettermiddag/kveld i hovedstaden för arbeidsuken starter igjen i morgen. Glad söndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
CDG er håpløs, om jeg husker riktig er loungen rett utenfor sikkerhetskontrollen til sas-gatene? God tur, EB!
Om jeg får i meg noe brunch snart, settes igjen kursen til lesesalen med store planer om mye lesing... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Her skinner solen og så snart rundstykket er ferdig blir det frokost. Diverse indretjeneste på programmet idag. Leiligheten trengs å vaskes og kanskje jeg skal ha som mål å bli kvitt de to siste kassene som må gåes gjennom? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Good day fra Kristiansand!
Det ble sent i går kveld med mye godt i glasset. Nå er det duket for frokost. Så må man vel komme seg ut en tur i det fine været! Bare ikke minn meg på at det er mandag i morgen, for det prøver jeg å fortrenge! Er nok derfor jeg drikker! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
God dag folkens! Idag registerte jeg meg på forumet, etter mange måneder som anonym leser. Jeg er stuer for Røros Flyservice på OSL, og kan derfor svare litt på spørsmål angående Norwegian på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Velkommen på forumet oegranslo!
Her på Nærsnes skinner solen, nok en frokost er inntatt på balkongen og avslapningen er godt igang. Ingenting på tapetet idag bortsett fra en spasertur i det fine været. Torsk til middag og en flaske Chablis ligger til kjøling. Ha en fin dag alle sammen. Også Bizflyer som må på jobb imorgen. Jeg har ferie derimot! ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen?
Da var en en sen frokost inntatt med familien som tydeligvis også satte pris på å sove lenge i dag. Det ble en lang dag på kontoret i går,og med så djevelsk hyggelige kolleger ble det jammen ikke avreise fra kontorbaren før nærmere 0430 .. Egil sist observert der i dyp og rolig søvn på sofaen, mens MOW tok ryddeansvar ;-) Dagen i dag blir stille og rolig, må pakke litt og reisen går til OSL i kveld, og videre i morgen til BKK med OS i biz. Noen som har reist med OS den veien før forresten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei folkens. Det er alt langt på dag, og dagen tilbringes på verandan... Rengjøring av veranden etter vinteren.
![]() ![]() Er begynt å ta bilder på Osl, kasje det blir en tur i efda også. Ha en god dag ! MVH Stein Olsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Men chablings til torsk? ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Like godt med hvitvin til hvit fisk. Til syvende og sist er det sausen som avgjør. Det blir purreløksaus og det blir ikke så vellykket med rødvin. Been there, done that!
![]() |
#18 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger, eller for min del god kveld
![]() Var oppe før fuglene fjertet i dag, og nå nytes resten av dagen i solveggen. Ca 16 grader i skyggen og vesentlig mye mere i solveggen. Ha en fortsatt strålende søndag. Last edited by LN-RRA; 19-04-2009 at 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God aften frå LYR
![]() Her har det vore strålande fint vær heile helga, og nokså kaldt igrunn, men akkurat nok til at det ikkje dugger på innsida av hjelmvisiret på skutertur ![]() Oppsummert ei helg fyllt av fart og spenning på Svalbard, saman med mykje god mat og drikke. Får ein kviledag/halv skuterdag i morgon, før det er heimreise på tirsdag ![]() For dei som ønsker, så kommer det bilder på nettsida mi, og for dei som er på FB, har eg allerede lagt ut mange fine bilder ![]() ![]() Ha ein fortsatt fin kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings, søndagen er her! | Bergern | Flyforum | 23 | 05-09-2016 07:44 |
SVG denne Søndagen | andreas97sas | Bilder & foto | 8 | 16-01-2012 19:42 |
Søndagen fangst + Korean | c130tos | Bilder & foto | 5 | 31-10-2010 21:41 |
Spotte-tur SVG (denne søndagen) | svgspotter | NSFF-forum | 4 | 01-09-2010 11:28 |
Nok en gang... og denne gang i verdenstoppen også | LN-RRA | Flyforum | 30 | 13-01-2010 12:11 |