![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]()
Ble brått litt mer schwung over hele flyet med disse på, en klar 6'er rent designmessig! Da er det bare å vente på at disse maskinene dumper nedom på Garder's!
![]() http://www.airliners.net/open.file/792265/L/ http://www.airliners.net/open.file/792264/L/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
Synes den ser litt rar ut jeg. 757-200 uten WL er penere og mer ellegant!
![]()
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 78
|
![]()
Verdens vakreste fly har nå blir enda finere!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,537
|
![]()
Svarteste ******* !!!! Jeg var paa BFI 5-10 minutter for sent .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
100 poeng til den første som tar bilde av denne på OSL.
![]() Mener at jeg har sett den hos oss tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,537
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Med vinglets ja. Men det var ikke det jeg mente.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,394
|
![]()
Utrolig stilig... damen har blitt penere med hjelpe av kirurgen - som så mange andre søstre blir etter noen år!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,537
|
![]()
Her er et bilde til:
http://www.airliners.net/open.file/792605/L/ Dave fikk'n under avgang fra Everett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Hvor mye fuel sparer man på en tur EWR-OSL med winglets mon tro ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Forhåpentligvis mye!
Fuelen er et problem...eller paxen, alt ettersom. Det har skjedd flere ganger at flyet ikke fly direkte til EWR men at det måtte legges inn fuelstop i Bangor. Det har til og med forekommet at 20-30 passajerer måtte stå igjen pga vektproblemer. Hvis vinglets hjelper å spare mye fuel så er disse problemer trolig løst. Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
Har CO mellomlandet i Bangor på vei fra OSL? Det har jeg ikke fått med meg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,537
|
![]() Fra APB's hjemmeside: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 430
|
![]()
Boeing 757 må vere verdens vakreste passasjer fly, er ett eller annet med Cockpit vinduene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 588
|
![]()
Dette er noe jeg likte
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,537
|
![]()
.. og det var en ganske fresk takeoff! (Foto Bill Anthony)
![]() Eller som en av pilotene sa det: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Location: Oslo
Posts: 1,305
|
![]()
Lekkert!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
FETT!! Mye stiligere enn Tu-204 nå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() Quote:
Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
757-300 med winglets | LN-MOW | Flyforum | 21 | 02-06-2010 19:13 |
Condor Boeing 757-300 Winglets | Roxman | Flyforum | 14 | 24-11-2009 06:00 |
757 med winglets... Oversikt? | Fry | Flyforum | 21 | 24-12-2008 14:46 |
Den foerste private 757 med winglets | LN-MOW | Flyforum | 5 | 22-08-2005 20:07 |
American Airlines med winglets på sine 757 ! | LN-OSS | Flyforum | 0 | 13-07-2005 08:44 |