![]() |
|
![]() |
#1 |
Klovn
|
![]()
det er så godt vær om for tiden, så er det vanskelig å la være!
kom ellers gjerne med kommentarer, alt mottaes med takk: godt eller dårlig.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det for denne gang, takker for titten ![]() Last edited by RuneGaus; 07-04-2009 at 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Super serie fra CPH Rune, der Finnair og 737 BBJ Motor var knall.
Skarpt og flotte farger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klovn
|
![]()
jo liten ting til.... man blir så glemsk på sine eldre dager: jeg var jo også forbi denne beech'en sist uke!
![]() ![]() ![]() Så var det det, det lover jeg... skal ikke plage dere på en stund igjen nå! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Enig med Sirpjalle, "plag" oss mer! Dette var rett og slett nydelig
![]()
![]() |
#6 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Det er ikke så ofte jeg kommenterer bilder lenger men denne posten måtte jeg bare si noe om... Sylskarpt og kjempeklare og fine bilder!
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
En knallserie fra CPH som vanlig Rune
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klovn
|
![]()
takker for hyggelige kommentarer, men savner kritikk?!?!
![]() happy landings//rune PS skal nok "plage" dere mere etterhvert også i fremtiden hvis dere ønsker, stay tuned! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det var jo ikke mye å kritisere her! Slutter meg til rekken av dem som skryter over skarpe og fine bilder med supre motiver!
Jeg vil også gjerne plages mer med slike!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Skal det være noe umiddelbar kritikk så må det være fotografens refleksvest som svakt er synlig under KLM/AF-tittelen, litt forstyrrende i mine øyne. På beecen var speilbildet helt greit for det er det speilingen som er tema.
men for all del, plag oss gjerne mer.
![]() |
#11 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jeg gleder meg til vi kan ta det samme bilde på OSL som ditt første bilde (en rekke med SK/LX/AB/LH)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Klovn
|
![]() Quote:
![]() ![]() ellers lurer jeg på hva dere synes om en annen ting: i et annet forum var det en som syntes lysmasta bak finair retroen(det første bildet der) burde taes bort... Klonet vekk masta + trappene, men dette er vel på grensen til bildemanipulasjon(ta bort/legge til ting som existerer/ikke existerer) Bildet er utvilsomt bedre uten forstyrrende objekter, men jeg vet det er mange sterke meninger om dette og lurer på hvor dere mener grensen går/ikke går for hva man kan tillate seg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Aj aj, dette var lekkert! Dine fotoserier ser jeg alltid frem
til, variert og utrolig flott!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fantastisk flotte bilder! Likte spesielt godt det første med de fire airbus'ene på rekke. Og den BBJ'en var jo dritlekker. Ellers var de jo klare og fine og med en knallblå himmel.
Kan jeg spørre hvilket kamerautstyr du bruker? PS. Fant ikke noe å kritisere.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klovn
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Syns det er mer betenkelig når det er menneskekropper og ansikter som retusjeres til det perfekte. Slikt skaper et skjønnhetsideal som er uoppnåelig. Men så har jo ikke det noe med fly å gjøre ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Klovn
|
![]() Quote:
fortsatt god påske til godtfolket ![]() PS Faktisk nesten så jeg synes det mangler noe på det bildet etter masten ble fjernet(CPH: et hjem for meg, en flyplass for deg) :P Last edited by RuneGaus; 08-04-2009 at 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjempegode bilder, Rune !!
Jeg tilhører vel dem som mener at en lysmast ikke forstyrrer bildet så lenge den er bak flyet.... Og som du skriver står den nå der, og vil alltid gjøre det. Vil ikke klage, men jeg ville ikke redigert den bort. Skal man ha et fly helt uten lysmaster, må man ut ved Flyvegrillen eller på approach Og så gleder jeg meg til å få se OH-LVE "live", når det nå måtte komme....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Osl idag og litt fra forrige uke | JanSev | Bilder & foto | 22 | 09-10-2011 01:30 |
Er lys objektet fra siste uke på Osl tilbake ?? | TobyAllan | Bilder & foto | 12 | 11-04-2011 21:08 |
ymse EKCH de siste dager | RuneGaus | Bilder & foto | 21 | 17-05-2009 19:41 |
Litt helgebilder fra sist uke | TigerBlack | Flyforum | 4 | 01-08-2005 09:23 |
Litt fotos fra forrige uke | TigerBlack | Flyforum | 9 | 02-05-2005 12:11 |