![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Søndagen er nesten en hel arbeidsdag lysere - herlig. Ikke fullt så herlig er tåka som fortsatt ligger tjukk i/over/under hovedstaden. Blir vel en treningsøkt i dag også - ellers en stille og rolig dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tidlig palmesøndag. Forkjølelse og tåke ute, gjør at man ikke har hastverk med å komme seg ut av sengen. God søndag!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Lett skyet ute og det står en skitur på programmet idag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag fra Bergen!
![]() Første ordentlige dagen hjemme på påskepermen, og dagen går med til å klargjøre en salgsanonnse på ett småfly (LN-BGQ til salgs for 350.000,- - ring/mail/PM hvis interessert!), før jeg på kvelden skal vedlikeholde tillitsbåndet til en hyggelig yngre venninne jeg ikke har sett på en tid. ![]() Ha ein treveleg dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et tåkefullt Nærsnes. Her er frokosten IKKE inntatt enda, men det blir en frittata (italiensk omelett) med parmaskinke, provoloneost og cherrytomater.
Noe indretjeneste og kanskje en spasertur utpå dagen. Ellers ikke noe. Ha en fin palmesøndag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Helsinki.
Overskyet, men ikke noe nedbør. Etter en god frokost tenkte jeg å ta meg en tur bort på terminalen for å sjekke om det er noen lure steder man kan få tatt bilder av landinger og takeoff. Noen som kjenner til gode spotteplasser på HEL?
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
God Morgen fra Nord også.. her har en drosjevakt drøyt ut litt i tid, men ser ut som at den går mot slutten heldigvis
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Her er det Søndagsavisa på radio (inkldert et tenkisk sammenbrudd som gjorde at Steinfeld måtte bytte studio....), Nespresso og Cevita juice. Venter litt med brunch. Senere laks med deler av agurken som ikke gikk med i GT i går kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad søndag kveld. Her har vi sendt Prinsessen på fjellet med mor i dag (mor kommer tilbake i kveld), så gutta har kost seg hjemme alene. Det har blitt konsumert overraskende mengder banan (tenkt deg at bananene er på størrelse med underarmen din - hvor mange spiser du? Ikke 2 1/2 tror jeg!) og appelsin og grøt. Nå blir det spennende om mor kommer hjem før minstemann skal gå å legge seg. Kanskje den betse dagen i pappapermen så langt. Vi har hatt det veldig hyggelig, og dette lover godt for uken som kommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God Palmeaften!
Egentlig burde man tatt lunsjen i Palmehaven på Grand i dag, men jeg gadd ikke reise inn til Oslo for det! Så religiøs er man tross alt ikke! Fint vær her i sør i dag. Har vært ute noen timer med de søte små. Kald vind dog! Godt man bare skal se frem til 2,5 dagers uke nå! Fortsatt glad påsk dere som ferierer nær og fjern! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God palmesöndagskveld fra Executive Lounge på Hilton Vantaa Helsinki
![]() Her er det småsnacks, fri bar (finsk öl, diverse hvite og röde viner, samt litt blandevann og noe sterkt attåt) ![]() Godt det er påske og fri morgen. Ha en fin kveld alle sammen!
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God kveld fra Egersund.
Da kan jeg slappe litt av. Har nå funnet meg et sted å bo på Sola! Blir vel noe handling før innflytting, som blir 1/5. Trenger i første omgang en seng... ![]() P.S. Leier leilighet på Varaberget, for de som vet hvor det er.
![]() |
#15 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() http://www.dehistoriske.no/restaurant/palmehaven/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no