![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag åker till Chicago med SAS på torsdag, vad kan man förvänta sig i service-väg?
Åker alltså med Sk 945, kan någon redan nu se vilken reg det blir? /Christian
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det kommer litt an på hvor du skal sitte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helt greit uansett hvor du sitter. Med mulig unntak av midtsetene ...
![]() Grei mat, fri og plenty drikke, bra entertainment og vann/juice kommer med jevne mellomrom. Mer forlanger iallefall ikke jeg. Om crewet er hyggelig er det en positiv bonus, og det er de som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hiver meg på denne tråden med et spørsmål jeg også. Skal reise EWR-FRA-SVG med LH på fredag. Første tur med Lufthansa longhaul. Har til nå vært trofast SK-kunde, samt en tur med KL. Bortsett fra mangel på personal entertainment, hva kan jeg forvente hos LH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har bare hatt en tur med LH på langdistanse, og det er den verste turen jeg har hatt vestover. Dette til tross for at jeg hadde nødutgang/vindu på en 343. Service var ikke-eksisterende, maten dårlig, det luktet vondt i kabinen (karri+svette), mye barneskrik og null PTV. Det som sitter sterkest i var egentlig oppførselen til de kabinansatte. De fikk passasjerene til å føle seg som en belastning, og det virket som om crewet helst så at vi fløy med noen andre neste gang, slik at vi ikke var til bry. Dette har jeg også tatt konsekvensen av
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fløy turistklasse LH A340 FRA-JFK for noen år siden og det var veldig bra. Satt ved siden av sjefen for LH i USA og vi diskuterte fly og flybransjen i 7 timer...hyggelig selskap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og potensiell long haul ordre i år? (splittet fra Farnborough) | Basse-HAU | Småprat | 9 | 09-07-2012 18:40 |
SAS W11 Long-haul Operation Changes | Glenn | Flyforum | 4 | 26-10-2011 09:32 |
Første tur med SAS long-haul economy: KUL-BKK-CPH-SVG | gardkarlsen | TripReports | 17 | 08-03-2009 11:48 |
Finnair, Austrian eller SAS long haul? | Fry | Reiseforum | 8 | 02-03-2008 07:13 |
SAS upgrades Economy Extra on long-haul routes | LN-RRA | Flyforum | 15 | 04-02-2008 15:32 |