![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tok en tur til Kjevik i håp om å få se LN-NOM på DY382: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=43710 Hadde fått med meg en viss forsinkelse før jeg dro, og det skulle vise seg at dette bare skulle balle på seg.
Siden forrige bildeserie så har våren fått seg et lite tilbakeslag, og vi kunne fra vår kant se flere byger i nærheten. De holdt seg unna mens vi var der, men det var surt og kaldt nok for det. Møtte Northrider fra forumet for første gang, sammen med hans kamerat Stian. Hyggelig å treffe dere. Det vakte nok oppsikt når det plutselig var blitt tre av oss på en gang, det hører jo til sjeldenhetene. Av annen aktivitet på plassen kan nevnes: SAS med 73G, LN-RNO, og Fokker 50, LN-RNC. Cimber med CRJ100 OY-RJH. Benair med C208, LN-PBO. Tiden gikk, og det ble mer forsinkelse på DY. Vi fryktet et flybytte, og vår mistanke viste seg å være rett. I stedet for en 800, så fikk vi LN-KKI. Kanskje Northrider har noe å tilføye? Men takk for tipset LN-KRF! Det hadde vært fortærende om det kunne kommet en -800 uten at man var klar over det. Last edited by LN-GBM; 27-03-2009 at 21:18. Reason: thanks added |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Veldig synd dere fikk en kjølig skuffelse, men det ble da noe bilder alikevel. Så sier takk for at du deler de med oss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig synd dette Glenn og Kim Jørgen...har visst vært en TECH på flyet like før den skulle komme til dere, men sjansen kommer igjen 1 april da ser det ut til at det kommer en B738 til dere..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skuffelse er jo en overdrivelse, klart det kom jo ikke en 800, em det var jo fly der. Men tenker man som VG så...
Sjansen kommer jo tilbake! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Allerede 1 april kommer neste maskin...Håper dere får den da.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det må jo bety at DY har en del pax?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg var også en tur på Kjevik tidligere i dag. Dessverre ikke så mye å se på da! Men en ensom brøytebil holdt på å klargjøre banen:
![]() Så ble det plutselig klart for avgang til OSL kl 1400 og den stakkars brøytebilen måtte skygge banen! ![]() LN-BUD etter pushback: ![]() Har jeg fortalt dere at jeg også er lyktestolpespotter? (Ikke alltid like enkelt med autofokus!) ![]() Lurer på hva denne brøytebilen tenker på? Hevn? Kanskje prøve å spidde flyet med plogen? ![]() ![]() LN-BUD var tydeligvis ikke for tung i dag: ![]() Opp i lufta gikk det ![]() 2 indre og vekk me'n! ![]() Blåste litt på Kjevik i dag. Hva driver de med her? Grunnarbeid til ny paralell rullebane?? ![]() Luftforsvaret hadde bare heist stormflagget i dag, og ikke hadde de fått det helt til topps heller. Kanskje vanker det refs til flaggheiseren! Pass på dette, Fartsfugl og dere andre som nettopp har ikledd dere Kongens klær! ![]() Dette flyet kom dessverre ikke høyere i dag! ![]() Håper ellers denne ekle snøen forsvinner igjen snart! Første forsøk med Photobucket fra min del. Så håper dette ble ok? BF ![]() Last edited by Bizflyer; 28-03-2009 at 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
Takk for flotte bilder.
Dere har i hvertfall en flyplass å gå til.. NB: Så fort dere får bilde av DY 738 på KRS, så post bilder! Last edited by Fredriksen; 28-03-2009 at 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FlyKirurg
|
![]()
Flotte bilder Glenn, og takk for praten! Hyggelig å treffe nye folk med felles interesse.
Som sagt blåste det og var surt og kaldt. Og jeg som den rolige personen jeg er, ble sånn passelig irritert over å ha stått i alt for lite klær i sikkert 2 timer for å se LN-KKI smelle nedi på rullebane 04. ![]() Men, det blir nye sjanser!! EDIT: Glemte jo Bizzy og hans formiddagsvakt som spotter på Kjevik. Keep'em coming! Nå begynner vi jo nesten å bli endel spottere her nede. Burde jo nesten tatt en felles spotting en gang. ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke bare er vi mange, vi har begynt å jobbe på skift!
![]() Flotte bilder BF. Bilde nr. 6 var min favoritt. Last edited by LN-GBM; 28-03-2009 at 00:36. Reason: Leif slo til igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jo takk!
Hvem tar formiddagsvakta lørdag? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
BUD, ikke BUG. Flotte bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FlyKirurg
|
![]()
Hvem tar kveldsvakta? Vi MÅ ha en mann stasjonert ute når Jungeljetten til nederlenderne kjem!
![]()
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jeg er ikke noen ekspert i det å ta bilder i mørket. Muligvis Glenn har det beste utstyret for den jobben?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Man kan jo ikke gjøre annet enn å prøve...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Muligens jeg tar en tur oppom for å knipse Air Europa og Iberworld i dag. Air Europa har avgang kl 1500 mens Iberworld ankommer noe forsinket kl 1503 så det passer jo greit!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen av oss må jobbe da... Har ellers lagt merke til at det som oftest er 30-40 min forsinkelse på Iberworld. Noen som vet hvorfor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidenes skuffelse - valgte vindussete uten vindu | akselhj | Småprat | 25 | 29-06-2015 18:52 |
Dansk skuffelse | imm | Flyforum | 37 | 19-09-2011 17:43 |
Et kjølig møte med US Airways | HS-TGA | Flyforum | 18 | 10-08-2009 18:58 |