![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Jeg er på jakt etter et par ting til russebilen vår! Det vi ser etter er et såkalt "fasten seatbelt sign" og den berømte "no-smoking"-lampa. Fått et komplett system med lys, releé og lyssignal ville jo ha vært det optimale, men det er i hovedsak selve skiltet/lyset vi ser etter. Noen som veit hvor en kan få fatt i sånt? Takk! mvh Magnus Boyle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi kjører SAABs, og de kommer med Fasten Seatbelts"-skilt i taket som standard, så kanskje en Saab-forhandler kan hjelpe med det - om ikke alle er konkurs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk! Kan jo høre!
Hva slags SAAB bruker du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har både en 9-3(2003, tror jeg, convertible) og en 9-5(2006? Aero stasjonsvogn) - begge har lys i taket i front.
Litt usikker på om 9-7(familien disponerer en slik en i statene) har fasten seatbelt-skilt - det er jo i praksis ikke en saab, men mener ihvertfall samtlige modeller i lange tider har hatt fasten seatbelt-skilt i taket. Aldri sittet i noen av de gamle 900-ene, eller hva de heter, så hvorvidt de har skal jeg ikke si for sikkert. Saab er ihvertfall kjent med konseptet "fasten seatbelts sign"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Sjekk evt. med et bussverksted/forhandler. Alle nye busser leveres med "setebelteskilt" som blinker rødt (minus bybusser).
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor fasten seatbelt osv. 1 time før landing på IC | BårdK | Reiseforum | 5 | 29-10-2013 17:51 |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Fasten Seatbelt | ENZV-FLYOLE | Samlerhjørnet | 3 | 11-07-2011 01:45 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |