![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det ser ut som om det blir endel pendling til London fremover, og vurderer å hoppe over fra SAS til BA. Jeg vet at BA offesielt ikke gjør statusmatcher, men tenkte at de kanskje gjør unntak i finanskrisetider. Spesielt når det er snakk om å reise på fleksible businessbilletter (C og J). Noen som vet hvem som bør kontaktes? Er det noen i Norge som kan være enklere å overbevise enn en tilfeldig e-postleser i London? Regner ikke med å få matchet gull mot gull, men ett sølvkort for å booste opptjening og loungeadgang om jeg velger å ta noen helgeturer i WT+ til NYC etc er ett minimum om de vil ha pengene mine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ut fra hva jeg har lest på diverse steder så er regelen at de ikke gjør status-match, som du nevner. Noen skriver at det kanskje er en liten mulighet, men at det ofte går raskere å fly seg til sølv enn å krangle seg til sølv. "...with some exceptions for very significant revenue or through a corporate contract..."
Fersk tråd om BA: http://www.flyertalk.com/forum/briti...tus-match.html Status-match generelt: http://www.flyertalk.com/forum/miles...er-thread.html Mulig du finner noen triks der.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har tidene forandret seg eller bedriver fortsatt ikke BA med status matching? Tenker da helt konkret på EB-status til BA-status.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, de matcher ikke
|
![]() |
![]() |