![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei alle sammen,
Jeg flyr til Las Palmas med Iberworld i sommer. Har aldri reist med dem før, men har reist med Spanair fire ganger til sammen. Hører mye dårlig om Iberworld, spesielt om flyparken. Har jeg grunn til å være skeptisk? Noen innspill? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gjennomsnittsalderen på Iberworlds flåte er på 6 år, så sånn sett er jo flyparken relativt ny. Jeg har ikke hørt noe negativt om selskapet, annet at det er litt dårlig benplass osv. Ta også en titt på denne posten: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=39719. Tror ikke du har noe å frykte.
![]() PS: Tråden skulle vel vært postet i reiseforumet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for kjapp respons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser flyene dems her nede hele tiden og snakker med folk som kommer fra RYG og de har egentlig ingenting å klage på, helt greit selskap. Eneste er at de har en del forskjellige paint på flyene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
De er på Rygge tre ganger i uken, og "fungerer" bra her. Fløy selv med dem til Gran Canaria i høst.
Det eneste jeg ikke likte var maten de serverte. Det var stusselige greier og porsjonens størrelse passet best til barn. Neste gang dropper jeg å bestille måltid ombord og satser heller på å kjøpe en sandwich fra trillevogna. Minst like mye mat, og billigere. (Og bedre og, tror jeg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har aldri vært inni en Iberworld men dems A320 ser relativt uskadet og nye ut
![]() Fant noen bilder inni her: http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=521832&nseq=1 http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=190834&nseq=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var innpå iberworld sin side nå nettopp og fant ut at det koster 67 kr en vei med en A330 fra MAdrid til den dominanske republikk en plass
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy med Iberworld til CHQ i sommer fra Rygge. Må si meg enig med de andre over her, var et helt greit selskap, maten ned var fin, men den hjem igjen var stusselige. Det andre minuset er at de hadde en del problemer med skjermene på det flyet jeg hadde. Beinplassen skal jeg ikke si noe om siden jeg var heldig og fikk nødutgang, men der var den utmerket.
Men totaltsett var det ikke noen ille opplevelse, så tror ikke du har noe å frykte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberworld og Spanair flymodeller søkes.. | Trdfly | Samlerhjørnet | 7 | 04-03-2012 22:32 |
Spanair og Iberworld | svgspotter | Flyforum | 5 | 26-05-2010 10:48 |
Iberworld White? | Iberworld | Samlerhjørnet | 1 | 26-03-2009 19:49 |
Trondheim 24FEB Iberworld, Blueline, Spanair, SAS, WIF | seilfly | Bilder & foto | 9 | 25-02-2008 17:21 |
Iberworld | Spanair | Flyforum | 7 | 18-11-2006 23:12 |