![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kanskje ikke verdens største nyhet, men artiklen i Sandefjord har ihvertfall et flott bilde fra Torp flyplass.
Artiklen har en liten feil: Han kom ikke inn med fly til Torp, han skulle reise ut. (det var forøvrig meg som stoppet han). Her fra sb.no http://www.sb.no/article/20090311/NY...469944215/1158
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Bra jobba, imm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, det var bra jobba dette!
Jeg fikk misstanke om at det var ugler i mosen, utover det at han var overstadig beruset. Han ga meg nemlig et id kort med feil navn, og da jeg påpekte at navnet var feil, dro han frem et nytt id kort med et annet navn. Da jeg ringte politiet la han på sprang så godt han kunne, men i feil retning - innover i lokale. Han ble innhentet av meg, og senere gjorde han et nytt forsøk på å stikke av. Da havnet han inn i en blindgang. Enden på historien er at han blir utvist av Norge, og har også tidligere blitt utvist, av årsaker jeg ikke vet. Passasjeren har nå fått 2 bøter, en for ordensforstyrrelse (på gaten) og en for å oppholde seg ulovlig i landet. IMM
Life is Brutale Last edited by imm; 13-03-2009 at 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk on behalf of pax og cabin crew
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Måtte du ordne opp igjen, IMM? Polakker og en engelskmann denne gangen..
"Politiet ble like før klokka 23 lørdag tilkalt til Sandefjord Lufthavn Torp for å ta hånd om fire fulle menn som var blitt nektet å være med et fly" http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...fold/1.6525829 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hehe, nei denne gangen var det ikke meg.
Den mest dramatiske avvisningen av passasjer hadde jeg i 2005. Norge hadde spilt vm kvalik mot Skotland på Ullevål. Skotland vant, og vi hadde 150 "slitne" skotter som skulle hjem. Et par av de var over grensen, og jeg måtte nekte de. Det sto 20 skotter i halvsirkel rundt med da jeg sa "sorry dere to får ikke være med" Jeg var ikke så veldig høy i hatten akkurat da. Stemningen er ikke mulig å gjengi på trykk. IMM
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eks-Aviatoransatte med full seier over WGH på Torp | Swashbuckler | Flyforum | 9 | 18-04-2018 15:55 |
KLM Torp/Orlando/Houston/Torp ! | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 04-02-2011 20:49 |
Fargerik polakk på Sola. An26. | atck | Bilder & foto | 14 | 09-10-2008 11:14 |
"Full alarm på Torp" | blazius | Flyforum | 5 | 17-05-2006 06:39 |