![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Skal til Oslo og se på en kar som leker med dukker i Spectrum den 13 april, og jeg antar at jeg ikke er den eneste i vårt lille samfunn som skal på det.
Lurte på om det var folk som er interessert i et lite Scanair-treff før det braker løs i Spectrum? Showet begynner kl 1930. Kanskje noen vet om et bra sted, hvor man kan ha et slikt treff, i nærheten av Spectrum? Gjerne en liten matbit også. Noen interesserte? Trenger ikke ha billetter til showet for å bli med på treffet. Hvor: Hard Rock Cafe Når: 13. April, klokken 14 Hvem: BSSW Discus jcnorway Martin PC Someone Tripple-seven Kanskje: AirbusTero Learjet LN-Q +1
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by Martin; 11-04-2009 at 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje det? Oppdaget plutselig at den mandagen showet er, er annen påskedag, så da jobber jeg jo ikke.. Kanskje jeg skulle investere i en billett til showet og? Hmm..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Er det billetter igjen da?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jada, Olav
![]() (Ja, sjekket nettopp) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gå ikke glipp av dette! Har sett ham selv, og det er råmorsomt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greit, billett er bestilt.. Da skal jeg også spise middag med BSSW den 13. April
![]() Anyone else? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
sku gjerne ha joinet dere både på treff og show MEN har selvfølgelig jobb den dagen, og trur ikke det er så mange som vil bytte med meg siden det er påske
![]()
![]() |
#8 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Du får prøve om du klarer å få lurt noen andre til å ta den vakten, LCH78 ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmmm, jeg skal jaggu meg sjekke selv jeg, har VELDIG lyst å få med meg Dokke-Jeff
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Litt avhengig av hvor jeg er så kan det hende jeg plutselig dukker opp.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis jeg er tilbake i Oslo den kvelden, så blir jeg med. Kommer fra Thailand dagen før til Bergen, så det kan hende jeg drøyer avreisen til tirsdag morgen i stedet for. Kommer an på slitsom turen fra SIN til LHR blir strengt tatt.
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
Nydelig
![]() Noen som har tips til hvor vi kan gå?
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
En liten bump
Noen fler som har lyst til å bli med? Tips til møtested, anyone? Helst i nærheten av Spectrum.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
2. påskedag så med forbehold om åpningstider o.l. må det jo bli.
Det er en god del vannhull/kafeer/lignende i Brugata (området bak spektrum), her er et variert utvalg i nærområdet
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 12-03-2009 at 22:47. Reason: Rettet tyrk fleier |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det trenger jo ikke være i nærheten, heller? Jeg vet ikke når BSSW ankommer hovedstaden, men jeg for min del, har hele dagen på meg.. Og det er jo ikke så langt å gå fra f.eks. området rundt Nathionaltheateret/Hard Rock Cafe heller, om man skulle finne på å spise i det området, ei heller Aker Brygge, for den saks skyld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Grunnen til at jeg tenkte å være i nærheten, er at jeg tenkte at det hadde vært hyggelig å holde sammen så og si frem til showstart. Spesielt hvis det kommer folk som ikke skal på showet. Men ellers så er det egentlig hip som hap.
Ankommer OSL i 12 tiden en gang, og venter litt på et annet forumsmedlem, som dessverre ikke kan bli med på sammenkomsten. Før turen går sørover i retning Oslo S. Takk for forslagene Discus, skal se nærmere på dem senere ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Browncoat
|
![]()
Da har jeg sett igjennom forslagene til Discus (pluss et som har kommet via PM) og foreslår følgende; begynner på Egon Byporten og spiser der før vi, et par timer før, beveger oss over til Dattera til Hagen eller Cafe Fiasco for litt drikke og små snacks.
Any thoughts?
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det "kjedelige" med Egon, er at man må i disken og bestille selv.. Ikke no big deal, men.. Maten er vel grei nok, den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg svetter i A340-simulatoren hele dagen. Derpå følgende tørste slukkes med tax-free samme kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Treff i Trondheim 4 april | Jens W | Flyforum | 39 | 04-04-2011 16:34 |
Scanair-treff Oslo IDAG 14.10.10 | jcnorway | Flyforum | 4 | 14-10-2010 14:29 |
Scanair-treff 15. august? | Martin | Flyforum | 45 | 15-08-2009 21:18 |
Scanair-treff i Bergen på søndag? | Martin | Flyforum | 5 | 30-05-2009 13:10 |
Scanair treff på SVG | oddi | Flyforum | 16 | 09-05-2009 22:06 |