![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På nogle tyske forum's skrives der om Ryanair starter på Alicante Århus fra Juli, ligesom theairdb viser den kommer.
http://www.theairdb.com/news/2009-02-25-ryanair.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den var ny for mig, men tja jeg ved ikke rigtigt...de skal jo også flyve til Gerona,saa
hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis det blir en realitet kan de jo spille "hjem til Århus" sangen over PA anlegget! Da må den jo komme til sin rett! Husker den låten fra jeg studerte i DK!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ryanair har pressemøde i AAR idag:
"On behalf of Ryanair I would like to invite you to a Press Briefing tomorrow (26th February) at 11am. The Briefing will take place at Aarhus Airport Canteen located on the first floor." Så det kan da godt være at de introducerr ny rute til ALC - mest af alt regner jeg dog med at det bliver den vanlige gang Ryanair-bla-bla-bla-bla... "I will also discuss the current issues facing Ryanair, Ryanair’s recent growth across Europe and Ryanair’s continued expansion despite the economic downturn." Dette på trods af at de fyrer 200 folk??????
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Alicante er en forutsigbar Ryanair-destinasjon, og hvis man ser på Ryanair-nettverket har flertallet av byene de flyr fra også en rute til Alicante. Den flyplassen må nesten regnes som en maskin med umenneskelig mange turistruter. Jeg ville holdt meg langt unna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har lige selv snaket med Ole Påske, som er direktør i AAR, og det eneste han vil sige, er at FR afholder pressemøde i AAR kl. 1100...det var alt hvad han "kunne" sige...
Og der er vel ikke nogen grund til at FR afholder et sådant møde uden at der er noget om snakken. Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen ole Ruten startes op 05 jul...flyves mandag torsdag og lørdag Booking Period: Thu 26th Feb 09 - Thu 05th Mar 09 Travel Period: Sun 05th Jul 09 - Sat 24th Oct 09 Applicable Days: Mon - Thurs & Sat (subject to availability) Flight must be purchased: Travel from 04 July 09 Notes on this fare: All Holidays, School Breaks and Major Sporting Events are excluded from this offer Starts 05 Jul 09 -------------------------------------------------------------------------------- Last edited by sk931; 26-02-2009 at 10:22. Reason: nye oplysninger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
I tillegg til å lansere ruten skal han sikkert spre litt Ryanair-propaganda...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() /Bengt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Iøvrigt to bycoder jeg altid har forvekslet, selv efter 38 år i branchen Hilsen ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så blev det officielt med en pressemeddelelse
http://www.aar.dk/filer/dokumenter/D...meddelelse.pdf Også i Billund udvider de på Alicante ruten fra 2 til 4 ugentlige http://www.bll.dk/Nyhedsarkiv/Ryanai...nte260209.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
easyJet med Gatwick - Aarhus! | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 4 | 23-01-2019 18:11 |
Ryanair med Aarhus - GDANSK | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 1 | 09-02-2017 17:44 |
Cimber Sterling B737 med problemer over Aarhus? | Trdfly | Småprat | 6 | 05-01-2012 16:22 |
DY med trøbbel i Alicante | rampen | Flyforum | 42 | 05-04-2010 13:19 |
Ryanair nå også til Alicante | AirbusTrond | Flyforum | 13 | 04-02-2009 08:50 |