![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Leser på nettsida til FR at håndbaggasjen max kan veie 10 kg og max ett kolli.
Hvor nøye er de på dette? Veier de håndbaggasjen? Jeg hadde tenkt å ta med meg en skulderveske pluss en liten koffert, men er redd dette kan komme til å veie noe mer enn 10 kg, når jeg putter veska i kofferten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De skal jo begynne med bøtlegging om du har mer enn et kolli..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da blir jeg nødt til å putte veska i kofferten, noe som vil føre til at den blir over 10 kg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De har allerede begynt med å stramme inn kun en håndbagasje-policyen: Ryanair rolls out restrictions on hand luggage
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det har inte hänt mig någon annanstans, men jag har sett på andra forum att det inte är helt ovanligt. Däremot bara en väska är de väldigt bestämda på i säkerhetskontrollen i Stansted och även på andra ställen. Som vanligt med Ryanair, följ reglerna exakt så är det inga problem. Om du avviker ha en alternativ plan klar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Antagelig SKAL check-in-personalet veie håndbaggasjen også, og gi deg tommel opp eller ned. Om det blir gjort, må noen andre svare på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA og håndbaggasje i disse tider | Utflyttet | Flyforum | 4 | 27-03-2007 05:54 |
SAS forbyr pakket håndbaggasje til USA | Tommy777 | Flyforum | 45 | 16-08-2006 03:07 |
Reise med kun håndbaggasje | OEH | Flyforum | 1 | 28-06-2005 12:32 |