![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Lørdag 21. februar var det et ekstremt snøvær på deler av Østlandet, ihvertfall i Østfold. Jeg har ikke sett så mye snø i løpet av en dag på denne siden av polarsirkelen.
Det var kontinuerlig sweeping av rullebane og viktigste taxeveier fra 0500 om morgenen til midnatt for å holde flyplassen åpen. Det holdt, og trafikken ble avviklet nesten uten forsinkelser, men det holdt bare med et nødskrik. Jeg fikk tilbringe deler av dagen sammen med brøytegutta. Det var en veldig interessant opplevelse, her er noen av inntrykkene. Noen bilder er dessverre skjemmet av vanndråper på objektivet, men det var ikke til å unngå i det tette snøværet. Kvaliteten har dere sikkert meninger om, men jeg fotograferer ikke, jeg bare tar bilder. Bildene kommer i den rekefølge de ble tatt, og eventuelle kommentarer finnes under det enkelte bilde. ![]() Fra TWR ![]() Fra TWR mot terminalen ![]() Ved TWY Y ![]() Etter landing ![]() ![]() ![]() En takser inn mens en annen tar av borti snøkavet der. ![]() En landing til ![]() Utrulling på RWY ![]() Terminalen fra landsiden ![]() ![]() Terminalen fra flysiden ![]() ![]() Stor Øveraasen ![]() ![]() Sikten på RWY30 i snøkavet ![]() Ikke fullt så stor Øveraasen ![]() ![]() Rygge Flyklubb |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
26 Ryanair-ruter i vinter fra Rygge | sarpingen87 | Flyforum | 1 | 23-07-2013 16:15 |
M-travel (Sky Airlines) fra Rygge til Antalya i vinter | Glenn | Flyforum | 1 | 01-11-2011 14:36 |
Ryanair Rygge-Gatwick-Rygge | LN-CMN | TripReports | 1 | 29-06-2011 11:48 |
Vinter på Rygge | Wig-wag | Bilder & foto | 2 | 18-02-2011 12:50 |
Vinter? VINTER? | atck | Flyforum | 5 | 08-03-2006 09:14 |