![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kom over denne tråden på Flyertalk. BA deler ut 10.000 ekstra poeng for hver andre flight i Club Europe, 15.000 for hver andre flight i Club World eller First. Tilbudet er også gyldig for R-klassebilletter, som er de billige businessbillettene til BA (tur/retur London for under 3000 kroner). Jeg fikk registrert meg jeg, hvertfall, så får vi se om jeg får booket meg en tur innen 15. Mai. Med tanke på at en tur tur-retur London gir ca. 2000 Miles i Business, så tør jeg kalle dette et bra tilbud.
Last edited by jcnorway; 22-08-2009 at 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Argh! leste lenger ned, og så at det var 5 forskjellige tilbud. Leste så på "Terms & Conditions" på det jeg hadde fått, og fant ut at jeg må fly 3 rundturer for å få 10.000 ekstra miles, ikke 10.000 per rundtur. Det kan jeg jo bare glemme. Blir kanskje tre rundturer i løpet av medlemsåret mitt (oktober), men ikke innen 15. Mai..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
....og du må være UK medlem!
EDIT: Sorry - blandet sammen med et annet tilbud... ![]() Jeg fikk tilbud om (i Club Europe): Quote:
Quote:
![]()
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 18-02-2009 at 17:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Edit: Lære meg å lese! Har fått samme tilbud som Discus! Da blir'e forhåpentligvis en Londontur før 15. Mai
![]() Last edited by Martin; 18-02-2009 at 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I tillegg kan det nevnes at frem til mai så får sølv og gullkunder TierPoints i alle prisklasser. (dvs. mikro TP i de billigste, tidligere 0)
BA har også endret på reglene for uttak, så gullkunder er garantert (sikkert noe med liten skrift en plass) bonussete mot å bruke doble poeng "in any cabin, andy date, any flight" ved bestilling 30 dager på forhånd.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
NB - sjekk bookingklasse når man booker her.
Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk nettopp denne mailen fra BAEC:
Dear Mr XXXXXX, You may remember that we wrote to you recently about a series of improvements we’re making to the Executive Club based on your feedback. One of the things members mentioned was that you felt you should be rewarded for every flight you take. We think so too. For the next three months you’ll earn Tier Points on every flight From 18 February to 18 May 2009, for the first time ever, you’ll earn Tier Points on every flight* you take with us and our oneworldTM partners. This even includes flights on discount economy tickets, for which you’ll get 25% of the Tier Points you’d earn on a fully flexible economy ticket. And we've made it easier for you to maintain your Silver status If you take 50 flights (or 25 return flights) in your current membership year, we'll waive the standard number of Tier Points required to renew your Silver status for another year. This includes any flights taken on discount economy tickets.** We hope you find these new benefits worthwhile. You can expect news of more improvements very soon. In the meantime, if you have any feedback on this, or on any other changes we’ve made to your Silver membership, we'd love to hear from you. Simply visit our feedback page and let us know. Warm regards, The Executive Club Team, Europe & Africa |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
50 flighter for å få sølvkort?? På SAS må man ha 25 flighter (i biz/fullpris) for å få gullkort.
Tilbud?? Noe jeg har misforstått? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Så ja, godt tilbud er det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ok, så sier vi det da!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kunne de ikke bare bruke miles, d.v.s. EQM (elite qualifying miles) istedenfor tier-points, må jo være mye enklere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tier points-systemet er faktisk ikke vanskelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
BA er skikkelig på om dagen. Jeg fikk tilbud for en uke siden også. 10.000 ekstra miles pr t/r flight i Club OSL-LHR. Gyldig frem til 25 mai. Det er jo et kongebra tilbud det også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Sølvkort hos BA er nok nærmere EBG enn EBS i fordeler, bl.a. har man loungtilgang inkludert en gjest hvis man har en OneWorld-billett. (BA Sølv = AA Gull = Finnair Gull ...) Quote:
Ja, veldig bra. Flyr du en t/r London i CE med sølvkort har du poeng nok til en transatlantisk oppgradering fra WT+ til CW - ikke dårlig uttelling!
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det ryktes også at BA kommer med CW-salg 26. februar, eksempelpris £1099 t/r LHR-NYC (de hadde det samme i fjor, da var YYZ, NYC,ORD,BOS m.fl. priset til det samme)
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Ellers kjører BA nå 2+2 i CE, så det er mindre tilgjengelighet i R-klassen. (R-klasse er IKKE Reidar-klasse, men bookingklasse R!)
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hm... får bare beskjed om "Your registration has been unsuccessful, unfortunately you are not eligible for this offer."
Discus, Martin: Klikket på linken i FT som er referert i post nr 1, men det virker som det ikke fungerer... noen idé på hvorfor?
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jaja.. Sånn går det når man ikke følger med
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Melde fra til crew hvis man flyr med batterier? | mckvakk | Småprat | 13 | 02-08-2018 22:22 |
Tilbud biz fra London til USA med *A | Fly med oss | Reiseforum | 0 | 10-06-2012 17:42 |
LH med biz tilbud innen Europa | Someone | Reiseforum | 0 | 02-06-2010 15:23 |
Hva skjer med det skandinaviske markedet hvis SAS eller Norwegian avvikler? | Jumper G5 | Flyforum | 22 | 12-10-2009 22:39 |
Debatt: Er ekstra goder i biz GRATIS eller INKLUDERT?? | jcnorway | Flyforum | 31 | 28-09-2008 21:44 |