![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det blir noen runder i Frankfurt denne våren - og dersom noen har tips til gode Star Alliance-lounger der, blir jeg glad. Ser på http://www.loungeguide.net/ at det er en del å velge mellom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
LH sine Senator Lounger er i hvert absolutt verdt et besøk. Absolutt bedre enn Buisness Loungene. Jeg kan ikke uttale meg om de andre *A loungene, ettersom jeg ikke har testet de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Så det er ingen spesielle av dem som anbefales?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Tja, er usikker. Er faktisk ikke sikker på hvilke(n) jeg har prøvd. Skal innom en på fredag, og kan komme med en ny rapport etter det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mener å ha lest for en stund siden at noen anbefalte UA's Red Carpet Lounge da denne ofte er mindre "overbefolket" en LH's lounger gjerne er. Minuset med Red Carpet er at åpningstiden er begrenset.
Regner med at du rapporterer dine opplevelser her? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
RCC er generelt kjipe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp, og loungen i Frankfurt er ikke noe bedre...
Senator loungene er tingen i FRA. (bortsett fra den SPLITTER nye First Loungen og FCT selvsagt :P) Den som har flest dusjer og god buffet er Den som ligger i B piren (utenfor Schengen, rundt B30-33) Lett å komme seg igjennom passkontrollen for å komme seg til denne loungen Den som ligger ved USA gatene er stor og har best utsikt, (C14 er det vel) men den ligger utenfor den ekstra sikkerhetskontrollen og har begrenset med dusjer (vet ikke om de har den ekstra sikkerhetskontrollen enda for transfer pax for USA flighter enda, har ikke hatt transfer i FRA på over ett år nå, kun i MUC) Det er to Senator lounger til (A gatene der SAS flyr fra og schengen området etasjen under). De er ganske små og veldig fulle. Last edited by Tommy777; 25-02-2009 at 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Så da blir det B Senator loungen som ligger ETTER ut av Schengen området passkontrollen, rett til venstre v/ B30 som er enklest og best. C er nok den fineste og største Senatorloungen, men det kommer jo an på hvor man kommer fra/skal til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Star Alliance Gold - lounger i FRA og IAH, hvilken velger jeg? | Ståle | Reiseforum | 7 | 14-08-2015 14:13 |
Spørsmål om lounger i Frankfurt og Newark | joamykle | Reiseforum | 9 | 11-08-2011 19:56 |
Bruk av Lufthansa first class lounger i Frankfurt | gardkarlsen | Reiseforum | 4 | 16-07-2011 17:28 |
Star Alliance named as world's best airline alliance | TG923 | Flyforum | 5 | 16-06-2005 18:52 |