![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Skal innom både BKK og KUL snart. Begge flyplassene ser ut til å ha både Singapore Airlines lounge og Thai lounge. Jeg har vært på Thai loungene men jeg har aldri kommet på at jeg også kan besøke Singapore Airlines sine lounger. Hvordan er Singapore Airlines sine lounger iforhold til Thai airways sine lounger? På KUL så ser det ut som det er ca 10 meter mellom loungene så der kan jeg iallefall sjekke begge ![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
SQ sin lounge i BKK ligger delvis bortgjemt og har ikke egne toalett, og ser ut akkurat som biz-loungen deres i SIN.
SQ sin lounge i KUL var sist jeg sjekket forbeholdt F-klasse og PPS Solitaire, og ikke en *G lounge, så den får du ikke tilgang til helt sånn uten videre. Selv synes jeg TG sin i rett etter imigrasjonen på vei ut er helt OK og det beste alternativet på BKK. F-loungen deres er "grei nok". -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Mener det finnes i alle fall 3 Thai lounger på BKK, den ved concourse C (?) er den eneste som har dusj, veldig stort og fint baderom.
Flyr en Thai business/ first får en også gratis luxus-massasje :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er iallfall dusj ved concourse E, tipper egentlig at det er det ved begge utstikkerne. Av en eller annen grunn er det en Royal Silkl lounge og en Business lounge rett overfor hverandre ved councorsue E. Iallfall dusj i den ene av dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke lounger i HKG? | AN0510 | Reiseforum | 8 | 29-10-2013 16:05 |
KUL-BKK-CPH-OSL i eco extra, får ikke valgt sete på KUL-BKK | Powell | Reiseforum | 1 | 20-06-2012 23:04 |
BKK-KUL-BKK med TG | TRDmiler | Reiseforum | 4 | 28-05-2012 11:30 |
StarAlliance lounger på Beijing flyplass | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 13-03-2010 21:04 |
Bruk av StarAlliance lounger i Bangkok | gardkarlsen | Reiseforum | 18 | 23-11-2009 21:50 |