![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg jobber med å sette opp en tur til KL igjen og det ser ut som det blir siste uken i februar. Jeg kan godt reise via CPH eller ARN til BKK og det ser ikke ut som det er noe problem å få Economy Extra fixed på vei ut. Men på vei hjem igjen den 27 og 28 februar ser det ut som det er fullt i Economy Extra og lite plasser igjen på business. Hva skjer?? Skal alle plutselig hjem igjen denne helgen? Har ikke folk noe bedre å gjøre?
![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Vinterferie
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stemmmer, skal selv reise BKK-CPH-TRD i Y+ natt til 1. mars
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette forstår jeg ikke helt...dersom jeg søker på SAS.no og ser på SVG til KUL så kommer den kun med forslag via CPH og det er ingen plasser i Economy Extra eller Business på vei hjem. Men hvis jeg søker fra ARN til KUL på samme datoer så ser det ut som det er ledig på economy extra og business både på vei ned og på vei hjem igjen...og det ser til og med at noen av disse går via CPH
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Utsolgt SVG-CPH i bookingklasser som kan kombineres med CPH-KUL kanskje.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Prisforskjellen mellom economy og -extra er så liten at det er utrolig at ikke flere velger denne klassen. Og med loungetilgang blir dette et meget godt produkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen betaler for en bedre reise.
Dessuten er det vel ikke 5000kr ekstra for en t/r, snarere 3000kr for en t/r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ser du på eco flex kontra eco extra flex er det ca. 5000 i forskjell. Det betyr at extra er nesten 50% dyrere. Med andre ord noe mer enn utrolig lite!
![]() Men joda, noen betaler selvsagt for bedre reiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
OK - så hvis jeg kjøper en seperat billett fra SVG til ARN og deretter en billett fra ARN til KUL kan disse to kobles sammen i ettertid slik at jeg får en "sammenhengende" billett?
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg forstår ingenting lenger...når jeg søker på sas.no så ser det ut som jeg får forskjellige resultat fra gang til gang. Det må være noe galt - eller er det bare jeg som tuller. For litt siden var det ledig i Economy Extra begge veier og når er det ikke ledig på utreise. For et par minutter siden var det ikke ledig på Economy Extra verken den eller andre veien....
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
1. seatcounter.com Se hvilke enkeltavganger som har ledig i B. 2. Sett sammen reisen selv på WIAS, velg billigste pris. Få dem til å "oppgradre" til bokking klasse B vi chatten. Last edited by Chriscross; 10-02-2009 at 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og for meg som ikke er så oppegående på dette: hva er WIAS? Jeg antar at det ikke er "Weierstrass Institute for Applied Analysis and Stochastics" eller "Wageningen Institute of Animal Sciences" som jeg får opp når jeg Googler dette :-)
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
nå ser jeg hva jeg har gjort galt. I det vedlagte skjermbildet har jeg jo søkt på hjemreise 28. mars
![]() ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg booket billett. Det ble Economy Extra på utreise og Economy tilbake. Kan jeg bestille en bekreftet oppgradering til Business med poeng dersom det er ledig på vei ut? Det er ganske utrolig men dette tror jeg blir min aller første tur med SAS på long-haul.
![]() |
#18 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Barnevogn på OSL (splittet fra Economy Extra og Fast Track) | Edricson | Reiseforum | 25 | 30-05-2015 09:51 |
KUL-BKK-CPH-OSL i eco extra, får ikke valgt sete på KUL-BKK | Powell | Reiseforum | 1 | 20-06-2012 23:04 |
Kjevik fra slutten av juli til slutten av august | LN-GBM | Bilder & foto | 18 | 28-08-2010 00:54 |
Likevel C-klasse for SAS Economy Extra med Thai fra BKK | TOS_EBG | Reiseforum | 2 | 02-10-2009 15:14 |
Tilbud i Economy Extra fra USA til Skandianvia og Finland | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 03-04-2009 19:41 |