![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kort spørsmål som omhandler klær og sikkerhetsbelte.
Traff en bekjent nylig som hadde anskaffet seg et sikkerhetsbelte fra en 737.... på en mindre lovlig måte. Dette brukte han som buksebelte, og ble faktisk veldig stilig. Jeg har ikke lyst til å gjøre meg til lovbryter for et setebelte, og lurer på om det finnes steder der man kan få rett og slett kjøpt slike. Eller om noen har mulighet til å ordne det på noe vis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Flyttet denne til samlerhjørnet
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vi skifter jo belter fra tid til annen i flyene våre - jeg kan høre med lageret om vi har noen brukte som egentlig skal kastes.
Å stjele belter fra flyene er meget alvorlig.. ..selvom det skjer fra tid til annen. Nå blir imidlertid beltene i SK sine fly stort sett låst fast til setet, og hvis du ikke har verktøy kan du glemme å få det med deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det hadde vært veldig kult om du kunne fått til ![]() Ja, stjeling av redningsvester og setebelter er ikke spesielt populært eller lovlig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gå inn på ebay eller amazon.com og søk på airline seatbelt og du får mange treff.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Inntil for noen år siden var beltene festet på en annen måte, og jeg husker at bl.a. at Braathens hadde en del kjedelige episoder der folk hadde tatt med seg beltet og de ikke hadde reservebelter tilgjengelig. Selv om beltet sikkert kan være kult nok for noen til vanlig bruk, er det forkastelig å ta det med fra flyet... Spør heller pent hos flyselskapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har et "lissom-flybelte" liggende hjemme et sted. Jeg tror det var via flightsim.no jeg kjøpte det. Morsom ide, men det var litt tungt og upraktisk, så beltet er ikke brukt ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FlyKirurg
|
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For deg som faktisk er bruker av Flightmemory, burde du bare ta en tit i dere nett-shop
![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde slike belter på Museum of flight ved BFI.. Så at kjøp av belter på ebay skal bidra til flere tyverier trenger nødvendigvis ikke å stemme.
![]() |
#12 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Ikke nødvendigvis, men dersom det skulle bli hyper-populært igjen vil det være raskere å dra med seg beltet på en flytur enn å vente på post fra USA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Problemet som dukker opp da at man selv må sy sammen endene, så blir jo litt jobb det og, men endel folk er jo dumme nok til å gjøre nettopp det, stjele og jobbe, enn å betale litt og få det på lovlig vis.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg husker slike belter var inn.......i 1999
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har ingen antrekk hvor en setebelte-spenne ville passet godt til....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
En FA uniform kanskje....
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor langt er setebelte i norwegians fly? | Norwegian 2009 | Flyforum | 15 | 26-01-2010 22:40 |
Dette er et belte, ikke en bombe | Concorde | Flyforum | 10 | 07-06-2008 21:00 |
Lufthansa strammer (belte) reglene | sail4fun | Flyforum | 10 | 31-03-2007 06:56 |
Noen som vet hvilken SAS maskin som er på TRF i dag ? | sail4fun | Flyforum | 3 | 04-06-2005 17:40 |