![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så kom årets første spottertur, og den gikk til OSL! =)
Da jeg stod opp i dagtilig var været hjemme i Hurdal flott, blå himmel og minusgrader. Så jeg mot sør så jeg et teppe av tåke langt der borte (osl). Men skulle vel lette seinere tenkte jeg =) I dag satt jeg på med mormor og bestefar da de dro nedover for å besøke mamma på ahus hvor hun har blitt flyttet nå. De slapp meg av på terminalen der jeg og togturisten fra Lillehammer, Anders Moen tok buss til Kneppefeltet. Derfra gikk vi til vollen hvor vi var på plass i halv 12-tiden =) Og som dere ser på mange av bildene under var det gaaanske så mye tåke i starten =S Et av de første flyene vi så i dag var Koreaneren. Sikten er ikke akkurat på topp XD ![]() ![]() ![]() LN-NOB ![]() En SAS! ![]() ![]() ![]() ![]() Nok en NAX 737-800W ![]() ![]() ...etterfulgt av LN-NOB som lettet ![]() Og heldighvis begynte det å klarne opp -sakte, men sikkert =) ![]() -fortere over oss enn over runway... Og her kom virklelig en overraskelse: Ut av tåka i nord kom en Norwegian på vei oppover! "Norshuttle (ett eller annet), missed approach"! Første gang jeg har opplevd en go around på OSL =/ ![]() Kom rett over oss på vollen. ![]() Så kom denne 763'n fra Thomson -og det samme gjorde tåka igjen =/ ![]() ![]() ![]() NAAAAAX... ![]() Og til slutt kom LN-KKJ ned etter missed approach =) ![]() LN-KKV ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 1 & 2 januar | LN-HFH | Bilder & foto | 9 | 24-01-2017 16:26 |
New York neste uke (22 januar)? Selger SAS Go - OSL - EWR og EWR - CPH - OSL | lutt | Reiseforum | 1 | 19-01-2016 21:56 |
OSL 2. januar 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 11 | 04-01-2011 16:07 |
Lørdag 9. januar OSL | hurvert | Bilder & foto | 6 | 11-01-2010 17:06 |
Spotteralert OSL 3 Januar | PerJen | Flyforum | 4 | 02-01-2010 18:37 |