![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Akkurat nå kåres "Årets beste..." på Latter i Oslo. Skal vi tippe at Grand Travel Award går til blant andre Color Line, Danmark, Thai, Lufthansa, Choice Hotels, Avis Bilutleie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er vel de vanlige ja....
Har hørt rykter om at SAS ikke får pris i år pga manglende Champagne servering i Biz class IC ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kan vi forsøke å holde SAS-IC-Champisen til den tråden den hører hjemme så ikke dette sporer av også??
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
SAS best på innenriks, Lufthansa på Europa, Thai på intercont, RCCL, Color, Apollo, Avis og Choice er andre som nå er bekreftet - direkte fra Latter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Denne prisutdelingen har blitt en parodi på seg selv.... Tror spørsmålsstillingen er noe i retning av:
Hvilket flyselskap er best innenriks i Norge A: SK B: DY C: WF Empirisk holder vel dette ikke mål..... best på hva da????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Punktlighet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Da kunne de vel kalt prisen "Årets mest punktlige flyselskap innenriks"? Jaja... Er som regel de samme som vinner hvert år uansett. Gratulerer til vinnerne
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hele greia er bare tull spørr du meg. Når jeg jobba i byrå deltok jeg i kåringen flere ganger og de fleste reisekonsulentene krysser av for de selskap/operatører de personlig liker best uten og tenke noe mer over det.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har møtt flere ansatte i bedrifter som ikke vant i går - og de er alle enige om at Grand Travel Award er bare tull...felles trøst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror ikke man trenger noen trøst før at man ikke vinner GTA. Hadde det vært noe mange mente var viktig i bransjen, så hadde kanskje trøst vært en fin ting å få.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja - det er vel faktisk en stor del av bransjen som verdsetter prisen. Den brukes kanskje mest internt. Selv synes jeg kanskje priser som årets arbeidsplass og beste sjef er vel så morsomt å følge med på...nå mange år etter at jeg var med på å vinne 8 priser på rad i 2 forskjellige firmaer.
Beste ledere har vært Bjørn Kjos, Petter Stordalen og i år Per Arne Villadsen... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS vant fire Danish Travel Award | FlightDeck | Småprat | 8 | 11-10-2015 21:57 |
SAS henter hjem 3 priser i Travel Award(Sverige) | Dash | Småprat | 3 | 14-02-2014 19:06 |
Vindere ved Danish Travel Award | FlyHi | Flyforum | 4 | 07-10-2010 23:31 |
Tolking av US sin Star Alliance award travel chart | beck | Reiseforum | 1 | 06-04-2010 20:25 |