![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I dag er det julaften! For min egen del blir julaften og natt feiret med pinnekjøtt og brus tilberedt av gode kolleger! Dette blir min første dag på jobb julaften etter X-antall år i norsk luftfart. Håper dere som også må på jobb denne kvelden får det like bra som oss på OSL.
Jul er først og fremst for de små, men mange av disse gruer seg faktisk til denne kvelden. Høyt alkoholforbruk, vold og trusler er desverre hverdagen, og eskalerer som regel i høytidene for disse små heltene. Mine tanker går til disse denne kvelden. Avslutningsvis ønsker jeg alle forumister kloden rundt en riktig GOD JUL.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå venter tur til kirkegården for å tenne lys på graven. Så bort til julefrokost før det blir en tur i kirken og så Tante Pose på TV før vi går bort til middag. Ha en riktig god jul alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Recovery efter alt for mye cava på det tradisjonelle rødvinstreffet til våre naboer(mor og fars naboer) på 80 og 82. I år var rødvinen byttet ut med cava, noe jeg ikke er fullstendig sikker på hvor lurt var. Samtidig, rødvin gir en kraftig hangover det også. Veldig hyggelig med folk som ikke spytter i glasset, ihvertfall!
Jeg spyttet ekstra lite i glasset da jeg tydeligvis har fått æren av å kjøre min farmor og farfar hjem i kveld. Håpløst at den eneste som ikke drikker til maten (farmor) da tydeligvis er redd for å kjøre i mørket, og lever i en verden der taxi er luksus. Julen feires hos min mor og far med mors saftige, stuffete kalkun. Vi fikk desverre ikke tak i sweet potatoes i år. Ha en strålende juleaften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen..
![]() Ja da sitter man her på jobb, med minimalt å gjøre. Blir vel her et par timer til, før jeg drar hjem og får meg en liten blund. Så er det bare å glede seg til ribba i ettermiddag. Ønsker dere alle en riktig god julaften. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God jul fra Hotel Vancouver, det blir hotel jul for foerste gang for foerste gang for oss 3. En kombinasjon av snestorm og Wasila Airlines (Alaska Airlines) gjoer det ikke mulig aa komme oss til Portland, naa sneer det friskt igjen, og I-5 er stengt soer for Bellingham.
Vi ble oppgradert til suite, absolutt behagelig.. Og forum trollet lar meg faa poste fra hotellet... En riktig god jul til alle sammen
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 24-12-2008 at 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn morn fra Forus. Her er det "vanlig" arbeidsuke, så jeg blir på jobb frem til klokken 15. Etterpå blir det pinnekjøtt og presangåpning hos broremann og forhåpentligvis en tidlig kveld. God jul til dere alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
GooooD Julaftensmorgen fra MJF hvor jeg faktisk er i ferd med å finne julestemningen! Hvem hadde vel trodd det?
Første fly var en postcharter BOO MJF t/r. Serverte kaffe og pepperkaker til flyvende personell og venter nå på dagens fly til TRD. Kun to påstigende så turnaround bør gå på under fem minutter ![]() Quote:
Middag inntas med deler av familien før hele familien samles til pakkeåpning samt kaffe og kaker hjemme hos den ene søsteren min. Og til sist skal jeg og min kjære åpne noen pakker sammen og kose oss til langt utti de små julenattetimer . . . Ønsker alle mine venner, kolleger og bekjente på forumet en riktig riktig fin og fredfull julefeiring! ☆ . ☆ GoD JuL ☆ . ☆ E!
:: Egil :: wias HQ Last edited by Egil; 24-12-2008 at 08:54. Reason: Fem minutter . . . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God jul alle sammen
![]() Akkurat våknet og fått kroppen i gang! Snart slå av tvèn og kjøre på jobb. Første gang jeg jobber julaften på OSL, så det kan jo bli... interesant? :P Ha en hyggelig kveld alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skal kose meg med mange av julens symboler!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God jul alle forumister!
I dag går turen hjem til mine foreldre som bor 20 km sør for meg så det blir ingen langtur akkurat ![]() Ønsker alle dere en fin og fredelig julefeiring! GOD JUL!!! ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Lat oppstart av dagen, og litt pusling i heimen før man setter kursen for resten av familien og alle tradisjonen slår inn. Ha en riktig god julefeiring!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen og god jul. Tid for kos og ro og fred
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god julemorgen
Fruen må jobbe litt i dag, så vi har kjørt henne på jobb. Så nå er det barnetv og julekos for far og datter i stua før kursen settes mot byen og et par små julebesøk før en tur på kirkegården. Senere blir det julemiddag og gaveåpning hos svigermor. Ønsker alle en riktig god julaften. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god jul oenskes dere alle fra asker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God jul til alle sammen, ha en flott feiring
![]() Eller som det stod på julekortet til min onkel, have a happy holiday of your choosing.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God jul til dere alle fra Molde.
Nå er det tre timer på jobb, til kl. 12, før det er jul. Da er det å levere den siste presangen samt å tilbringe noen timer forran skjermen for å få med seg juleklassikerne, før det er julemiddag for hele familien hos onkel og tante m/søskenbarn 2km unna. En rolig julaften, slik det skal være ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Atter en jul uten snø gitt.....
Snart på tide med frokost, og et par kopper kaffe. Det blir en tur på kirkegården i dag, en obligatorisk tur i kirken før vi setter kursen mot Klepp og for å tilbringe julaften med min far og samboer. Ha en fin dag og ha en god jul ![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God julemorgen fra solkysten. Her er julestemningen i ferd med å sige inn, med sol!
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
god jul. Snart er de siste forberedelsene unnagjort og det blir å sette seg i bilen mot Oslo sør, aka sandefjord, for julefeiring der ne'e
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
No er det tid for, 3 Nøtter til Askepott, ingen jul uten hun. Før jeg trolig stresser utover dagen før jeg finner tilbake til roen akkurat i tide til julekvelden. Ønsker så alle en god og gledelig jul, uansett hvor du måtte befinne seg
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Julaften morgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 50 | 25-12-2010 00:24 |
Julaften på OSL | ENGM 911 | Flyforum | 13 | 15-12-2008 21:08 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 23 | 05-06-2008 16:58 |
God Julaften!! | N-3PB | Flyforum | 25 | 24-12-2006 21:44 |
God Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 30 | 24-12-2005 16:35 |