Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 19-12-2008, 20:04   #1
Isbamse
ScanFlyer Molded

Default Ski med Norwegian

Skal fly med DY, og har "oppgradert" på nett til å ta med ski.

(Etter at en sur og inkompetent dame på callcenteret deres etter 20 minutters venting ikke visste om betingelsene på deres egne nettsider var riktige, der står det at det koster like mye å betale på nett som på flyplassen, hun mente at det var dobbelt på flyplassen, så jeg tok ikke sjansen).

Jeg har kvittering fra den originale bestillingen, men ikke for oppgraderingen, rett og slett fordi jeg ikke har printer hjemme, den opprinnelige kvitteringa er skrevet ut på jobben i en annen by. Men det står at det er veldig viktig at keg har med denne kvitteringa.

Men, hvis jeg sjekker inn på automat (bookingnr er jo det samme) burde vel det hele ligge inne i bestillingen? Hvor mye tull risikerer jeg?
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 19-12-2008, 20:12   #2
LN-KKY
ScanFlyer Blue

LN-KKY's Avatar

Default Re: Ski med Norwegian

Quote:
Originally Posted by Isbamse View Post
Skal fly med DY, og har "oppgradert" på nett til å ta med ski.

(Etter at en sur og inkompetent dame på callcenteret deres etter 20 minutters venting ikke visste om betingelsene på deres egne nettsider var riktige, der står det at det koster like mye å betale på nett som på flyplassen, hun mente at det var dobbelt på flyplassen, så jeg tok ikke sjansen).

Jeg har kvittering fra den originale bestillingen, men ikke for oppgraderingen, rett og slett fordi jeg ikke har printer hjemme, den opprinnelige kvitteringa er skrevet ut på jobben i en annen by. Men det står at det er veldig viktig at keg har med denne kvitteringa.

Men, hvis jeg sjekker inn på automat (bookingnr er jo det samme) burde vel det hele ligge inne i bestillingen? Hvor mye tull risikerer jeg?
Ta en tur på tkt office til DY så får du en ny print du kan dra med på innsjekk å vise frem det ordner seg vet du!
Old 19-12-2008, 22:15   #3
Isbamse
ScanFlyer Molded

Det ligger rett ved siden av innsjekk, så da burde det gå greit. Og automatene er rett ved siden av det igjen. Kjekt med liten flyplass!
Old 20-12-2008, 11:51   #4
apron
ScanFlyer Blue

..anbefaler alle å kjøpe på nett, i motsetning til ektra bag ligger ikke kjøp av ski inne i DCS masken. Det er mulig å ta frem fra bookingen men den er sjelden tilgjengelig hos ck-in personale. I disse førjulstider kan en møte kø i billettskranken...
apron is offline   Reply With Quote
Old 21-12-2008, 00:26   #5
Isbamse
ScanFlyer Molded

Jeg bare gikk til automaten, tastet inn bookingnr og tok ut to bagasjetager, satte på og leverte. de spurte om jeg hadde betalt for skiene og jeg sa ja, og de spurte ikke om noe mer. Vet ikke om det var griseflax, men jeg hadde jo ren samvittighet.

Til returen skal jeg få printet ut kvittering heime hos hu mor.
Reply

Posting Rules