![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Gratulerer TORP.
![]() Her har dere "den tredje rullebanen" ![]() Som jeg har meldt før: - Bygg høyhastighetsbane og kjør flytog OSL-TRF. - La RYGGE forbli jagerbase og hurtigbåter fra "andre sia" til TORP. PS Skal selv bidra til statestikken i romjula.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Se nå på innenrikstrafikken, WF's kjerneområde på TRF, den viser nedgang som på andre større flyplasser i Norge, og det for andre måned på rad når det gjelder TRF.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Veldig hyggelige tall i finanskrisetid.
Jeg må si meg overrasket over Wizzair. Jeg hadde ikke engang hørt om de før de startet å fly på Torp. De går med nesten fulle fly hele veien. Ryanair har jo alltid gjort det bra, og med 4 ganger daglig til London har det faktisk blitt en grei løsning for en del folk på forretningsreise. Ser stadig flere menn med dress på FR. Jeg tror fortsatt det er mye å hente på charter.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Blir veldig spennende med Wizz og den nye ruten til Kiev. Er spent på om de klarer å fylle avgangene, destinasjonen er iallefall aboslutt verdt en reise eller 10
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hyggelig med så mange passasjerer på Torp, samtidig må det vel være den flyplassen i Norge som har lavest pris i snitt per billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vil ikke Rygge ha lavere? WF bør jo trekke opp snittet endel på Torp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Husk at Ryanair har i snitt nesten 10 fly pr. dag, med høy setekapasitet. Det gir mange mennesker. Disse har i snitt en veldig lav pris (selv om selfølgelig en og annen betaler mye). Widerøe har flere avganger, men langt færre passasjerer.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Når blir det utbygging på Torp? Liker flyplassen svært godt, men den begynner å ligne mer å mer på
T-banen i Tokyo.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, det er trangt i utenlandshallen ganske ofte. Men utbyggingen der er jo snart ferdig. Da blir det nok noe bedre.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I oktober var passasjertallet på Torp "all time high" - og veksten fortsatte i november, mens Avinor-plassene har nedgang:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...fold/1.6347810 Edit: Denne havnet altså her, fordi jeg ikke så den eksisterende tråden ... Last edited by Fly high; 11-12-2008 at 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Video fra Torp med nytt kamera Widerøe og Norwegian pluss et par flotte småfly | Kanon | Bilder & foto | 6 | 22-04-2012 10:23 |
Hvordan kan Rygge gå så mye i minus når Torp går veldig mye i pluss? | NorwayDY | Flyforum | 23 | 16-08-2011 11:11 |
Saudi B777 pluss pluss på OSL Søndag | grindstein | Bilder & foto | 8 | 31-05-2010 19:00 |
Pluss 22 prosent for airBaltic i oktober | sail4fun | Flyforum | 1 | 13-11-2008 09:53 |
Pluss 28.6 prosent for SAS Norge i april | TG923 | Flyforum | 10 | 09-05-2008 13:04 |