![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Denne gang er USA som vil ha tak i ham....
![]() Fra Dagbladet: -Krever bedrageritiltalt nordmann (72) utlevert til USA. Kreves for 12 millioner dollar. -Amerikanske myndigheter krever nordmannen Thor Kristen Tjøntveit (72) utlevert slik at han kan stilles for retten for bedrageri på sammen 12 millioner dollar mot tre flyselskap. Hele artikkelen: http://www.dagbladet.no/2008/11/22/n...ageri/3800431/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Rart mannen ikke har fått hjerteatakk etter alle sine krumspring opp gjennom årene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hans merittliste er jo lengre enn lengst nå, med svindel innen både fly, stein og Gudene vet hva mere...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja, lenge før jeg hørte om mannen fløy jeg en tur med Trans Polar B 720 ( ikke-fan ) i mars 1971 LN-TUV, FBU-AGP-FBU med en overnatting i Malaga. Det var omvisningstur ( jada, lenge før det var vanlig som nå om dagen ).
Var da lut fattig student på sosialøkonomistudiet på UiO. Nesten gratis tur. Men gøy. ![]() Sangrian fløt fritt før folket kom med kontrakter for kjøp. Vrei meg unna med henvisning til at min advokat måtte se kontrakten først. ( Selvfølgelig hadde jeg verken penger eller advokat ). ![]() Kanskje han fløy flyet ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det er noen som er notoriske svindlere, og jeg kan hilse og si at Tjøntveit også har endel uvenner i Hamar distriktet også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvem skriver boken? Dæven for en knallbok det kunne blitt ... kanskje noen kunne få en avtale med ham om få den fulle storyen mot at den først publiseres etter hans død?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Og han har fått hele forsida på Glåmdalen i dag. Det var visst ikke hver dag at Glåmdal tingrett behandler forespørsler fra Condoleezza Rice, som undertegnet utleveringsbegjeringa i en tidligere stilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NY BOK: Jakten på Thor Tjøntveit | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 22 | 28-09-2019 03:31 |
Rettssak mot Tjøntveit igjen | GF1 | Småprat | 0 | 17-02-2012 22:28 |
Tjøntveit igjen, soga fortsetter | LN-SEK | Småprat | 6 | 29-04-2011 14:42 |
Verre enn Tjøntveit? | ANX | Flyhistorisk forum | 9 | 06-10-2005 09:41 |
Tjøntveit igjen | LN-SEK | Flyforum | 3 | 27-06-2005 14:24 |