![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Med dagens pressekonferanse og tallene for 2004 i minne synes jeg det er merkelig at man ikke legger ut tallene for SAS konsernet på internettsidene til SASBraathens, slik man gjør det for SAS Sverige og SAS Danmark. Virker som om SAS Braathens regnes som et flyselskap som ikke er "like mye" (ikke neagtivt ment!) SAS selskap som i våre naboland. Eller er det en av disse typiske norske løsningene hvor vi har bedt om å unntak fra regelen og fått særordninger her også?
Hvis en skal finne pressemeldingen så finner en det i allefall utrolig mye lettere på SAS sidene i SE og DK. Har ennå ikek funnet dem på SASBraathens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Øhhh - hallo - Cedlind!! Jeg spurte etter KONSERNETS pressemelding.
Den er om SAS Braathens og ikke SAS som HELHET, som man selvsagt finner på internettsidene til SAS Danmark/Sverige. Hvorfor vises ikke pressemeldinger ang SAS konsernet på de norske sidene, men bare på de svenske og danske? Finner ikke denne på SASBraathens, men på de andre to landenes internettsider. Det var dette jeg reagerte på. Pressemeldinga fra SASBraathens nevner nesten ikke SAS konsernet!http://se.yhp.waymaker.net/sas/index2.asp Den siden du linker har jeg lest/sett ørten ganger idag. Er den utfordingen (som fortsatt er den samme som den opprinnelige, men som du misforstod, like simpel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Oh.. sorry..
Joda.. litt dårlig at den ikke er med der.. om ikke annet så hadde en link til konsernets meldinger på f.eks. sas.se gjort susen. (ala "Trykk her for å se pressemeldinger fra SAS konsernet" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Og hva kan grunnen være? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vel vi har jo fjernet det svenske og danske flagget fra flykroppen også... Dette er bare en fortsettelse på "løsrivelsen"... Tror nesten 100 års markeringen som selvstendig nasjon har gått til hodet på oss...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jeg er redd det faktisk er en holdning blant noen i ledelsen i SAS Braathens om at "i er oss selv nok". Typsik norsk å være (selv)god?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Man finner det man trenger her:
http://www2.sasbraathens.no/Pages/NO/OmSASBraathens/omSASGruppen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor slik merking? | ENGM RAMP | Flyforum | 3 | 15-01-2009 01:23 |
Slik ser det ut....... | LN-FHU | Flyforum | 13 | 24-10-2007 21:45 |
Ah, så det er slik det ser ut der fremme.. | Thomas | Flyforum | 9 | 08-04-2007 16:52 |
Slik så det ut på Røros i dag. | KAB | Flyforum | 7 | 31-10-2005 08:03 |
Slik kan det og gjerast! | wf145 | Flyforum | 1 | 08-02-2005 14:22 |