![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I midten av oktober var det klart for en liten Refresher av Mass & Balance, må ha dette for å kunne skrive lastepapirer på Widerøe sine flyvinger. Kurset var lagt til Sandefjord og fra Vadsø er jo dette et lite stykke å reise
![]() ![]() Vel noen blider fikk man da tatt under oppholdet :-) Starter med bildene fra Tromsø ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fra kurslokalet tok man disse to bildene på kurset siste dag: ![]() First day flying LN-WDV: ![]() Da vi sku reise fra Torp så skulle vi reise med LN-WDW fra Torp til Trondheim. Skulle ta bilde av flyet når en av de jeg hadde vært på kurs med skulle ha det litt artig: ![]() Men fikk tatt et brukanes bilde av LN-WDW like etterpå, dessverre med noen WFfolk og pax på da: ![]() ![]() ![]() Her har vi landet på Værnes: ![]() ![]() Lillebror, aka Baby-Dash, var også representert: ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette var rett og slett lekkelekklekkert!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Kjempefint! Enkelte av bildene var ennå skarpere enn de andre!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Brønnøysund og Trondheim 16-17/3-2010. | N-3PB | Bilder & foto | 9 | 20-03-2010 15:09 |
Noen bilder fra Tromsø! | LN-KRF | Bilder & foto | 7 | 08-08-2008 01:12 |
Noen bilder fra Tromsø | LN-MEH | Flyforum | 8 | 05-04-2007 17:26 |
Noen bilder fra Tromsø | LN-MEH | Flyforum | 12 | 17-09-2006 00:30 |
Noen bilder fra Tromsø | LN-MEH | Flyforum | 17 | 17-03-2006 17:46 |