![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Hvis du skal via Kastrup i København så husk på at det er mulig å bestille ting før reisen på http://www.tax-free.dk . Hvis du gjør dette for du 20% avslag på alle varene som bestilles. Her er det en del å spare...blant annet på sigarer ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har notert at det finnes kun 6 stk igjen i min enkle humidor, så det er absolutt på tide å fylle opp, kanksje med en svipptur til CPH.... (Hadde firmaet jeg jobber i kunne forstått at det kanskje var på tide at min avdeling, som driver med bra overskudd, kunne ha noe å tilføre vår søsteravdeling i Danmark, som driver med underskudd, kunne jeg kanskje hatt en mulighet til en en ny forretningsreise, men dette er visstnok ikke aktuelt..) Resten er selvsensur. ;-/
Last edited by AirbusTrond; 08-11-2008 at 23:55. Reason: Liet |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, det er egentlig en god måte å handle på. Men man får kun drikkevarer og tobakk pluss parfyme. Skal man ha sjokolade må man handle det separat når man er der. Men det er en grei måte å spare penger på, og har fått meg til å handle på Kastrup istedet for i Norge ved ankomst.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Helt OT: Apropos sjokolade. Så Anthon Bergs berømte "Jordbær i champagne" etc på Meny i dag, til en sinnsyk kg-pris (280 tror jeg det var). Det ser ut til at fabrikanten har endret størrelse, og sist jeg kjøpte var det også forholdsvis dyrere (altså den nye forpakningen, med mindre biter) på taxfree, men likevel sikkert en del å spare..
Last edited by AirbusTrond; 08-11-2008 at 23:58. Reason: Ufullstendig språkbruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men kan noen forklare meg hvor denne pick-up-placen er? Har fortsatt til gode og finne den, men kommer antagelig til å pørve meg på forhåndsbestilling fremover (flyr jo CPH-OSL minst en gang i måneden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Midt i tax-free sjappa. Når du kommer ut av security og går inn i butikken så gå 20 meter rett frem også 3 meter til venstre....hvis du fortsatt ikke finner den så får du begynne å ta Säfflebussen som straff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ved sigarene der?
Kan ikke si jeg har gått inn for å finne den, men får bestille til neste gang, blir vel i slutten av måneden - da "må" jeg jo finne frem. (Säfflebussen har jeg tenkt at jeg får ta når jeg blir skikkelig fattig student. Dog har jeg på følelsen av at jeg ikke kommer til å få lyst til å definere meg som "skikkelig fattig" nettopp derfor). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det virkelig så fantastisk sigar-opplegg der???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Neida, Gards nettsted ser ut til å ha meget rimelige priser, så jeg tror ikke du / jeg vil tjene så veldig mye på det opplegget jeg skisserer. Heheh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tenkte meg det. Nei, får nok finne andre måter å finansiere fly fremfor Säfflebuss på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei, de har ikke verdens beste utvalg av sigarer men de har en del av de kjente...Montecristo, Cohiba, H. Upman etc. Men det er prisene som er det som trekker opp. For å gi et priseksemplel: en 3 pack med Montecristo no. 2 koster ca 450 kroner på Havana-magasinet i Stavanger. Hvis du bestiller på nett når en skal via Køben så kan en få disse for ca 175 kroner. Altså blir det ganske bra rabatt :-)
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Når det gjelder CPH har de nylig fått konseptet "Luxury Lounge" inn i butikken sin, i samarbeid med Diageo på alkofronten. Det mest spennende der er Ron Zacapa fra Guatemala. 265 DKK for en liter med deres 23 år gamle rom er et ektremt fabelaktig kjøp. De rimeligste jeg har kommet over ellers er €44 for 70cl i Spania. Denne er ikke tilgjengelig på pre-order. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
-BF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp, ser ut som det er slutt på denne ordningen dessverre. Det var nok bare for å få igang ordningen men for min del så var 20% en del av hele poenget...nå er det ikke så mye å spare lenger :-(
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tax Free shopping i Norge. | SudCaravelle | Reiseforum | 10 | 14-08-2013 23:25 |
M&M og shopping Tax-free CPH | Chriscross | Reiseforum | 0 | 23-12-2011 08:47 |
Tax-Free CPH | Egenes | Reiseforum | 7 | 14-05-2011 15:13 |
Ny, stor Tax-Free butik på Kastrup | TG923 | Flyforum | 8 | 10-04-2007 03:29 |