![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ifbm. "rock around the Alps" ble det overraskende nok plutselig tid til en pause på EDDM aka Flughafen München Franz Josef Strauß og Besucherpark und Aussichtshügel. Bane 26 var i bruk så det var ikke helt optimalt, men fikk nå hvertfall med meg litt av hvert.
Mye variert å se på, så her kommer variasjoner over temaet fly. Kommentarer over bildene, og større oppløsning ved et lite klikk. Visitors hill Utsikt østover - greit å knipse taxende fly, men litt mye stolper når widebody taxet forbi. Utsikt vestover og de gamle travere Så litt flygende saker Han (hun?) tok av på 26L, trakk så vidt opp og levlet av, opp med hjulene og i baneneden dro den til værs.... Overraskende frisk og fin i fargene det nye designet Og i gammelt design Kjent fra OSL i sin tid Og dagens grelleste! Germanwings det også. Denne stod parkert for seg selv i hjørnet Ut dan die Rosine in die Wurst - A340-600. Selv om jeg ikke er Airbus-fan så liker jeg denne godt! Fikk både en landing og en avgang. Noen som vet hva som skjer her? Kom noe væske ut fra hjulbrønnen el.l. etter avgang, varte bare et sekund eller noe sånn. Bakken var tørr og det kom ikke med en gang de var i lufta. Takk for oppmerksomheten!
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 27-10-2008 at 18:22. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flughafen München med gratis WLAN | Mjolnir | Småprat | 0 | 18-07-2014 20:09 |
Miles und More-segmenter med SAS i Norge | peterfox | Reiseforum | 4 | 21-06-2014 11:57 |
Halvt OT: The Onion melder at Franz Kafka International er verste flyplassen | The Ticketor | Flyforum | 21 | 27-03-2009 17:59 |
Innsbruck Flughafen i oktober | Discus | Bilder & foto | 3 | 28-10-2008 10:52 |
Air-Berlin und LTU Merge.... | Northrider | Flyforum | 2 | 04-02-2008 14:08 |