![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er jeg helskinnet tilbake fra Trøndelagen med nesten 4 timer råvideo og bilder fra en konferanse på Rica Nidelven og severdigheter rundt i Trondheim som skal kombineres til en motivasjonsvideo for en kunde. Dere er vel ikke så interessert i det kanskje, men det var en spin-off til denne turen - tid på fredag til å ta noen bilder på OSL, se om visitkorttricket fremdeles virket (og selvsagt gjorde det det - klappsete foran med SE-DNX) og så hadde jeg noen timer på Værnes før avgang (litt mer enn noen vil enkelte si - nesten seks timer
![]() Da får vi sette i gang med noen få bilder - mer kommer i rapporter de nærmeste dager på Plane-Spotter.com ![]() La oss først starte med tredje maskin med SAS Braathens dekaler. ![]() Som dere ser har ikke OY-KKI noe norsk flagg på understellsluka. ![]() Ikke noe godt bilde, men G-MLJL A330-243 var første fly til Phuket etter tzunamien. Flyet var forsinket med nesten en halv time, så pushbacken fikk jeg ikke for da var det "go to gate" for min del. ![]() Før jeg gikk inn flikk jeg med meg Qatar A319CJ A7-HHJ utenfor den gamle terminalen. Så var det ut å fly med SE-DNX: ![]() Rett etter take-off ![]() Kaptein og PNF var tidlig klar med kartet for ILS 27 på Værnes - deler av flighten opp til på høyde med Trysil var han på jakt etter hvor hytta var ![]() ![]() Mens styrmannen styrte i vei og fant frem riktig hele veien - her i ferd med å passere 17500 fot på vei ned fra 31000 for til 10000 fot. ![]() Har mange bilder fra innflyvningen, men på grunn av mørke som seg på vil det ta litt tid å få noe bra ut av det - derfor vil jeg avslutte det siste bildet i serien fra SK4152. I dag ble det et par Las Palmas charter veeeldig sent på ettermiddagen, men resultatet ble ikke så aller verst: ![]() ![]() Til og med winglets ble det også ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fine bilder og fin rapport LN-KGL!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, Kurt.
![]() Blir nyskjerrig, hva slags visittkort ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Se her ja, nydelige bilder som alltid.
![]() Air Europa med Winglets er lækkert ![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ståle, tricket er ganske enkelt:
Har laget et spesielt visitkort med designelementer fra Plane-Spotter.com med bilde og personalia. Selvsagt er den trykket ekstra tykt silkglossy papir i fotokvalitet på en 1200 dpi color-laser, og denne gis ut til strategisk utvalgte i forbindelse med turer. Vil si at det er overraskende mange som kjenner til PSC i SAS Braathens-systemet. Noen få har til og med fått med seg omtalen av slike som oss Vi Menn og Dagbladet. Det viktigste er å vise at kapteinen er sjef, når nålestikket er gjort - trekk deg tilbake og vente. Da kan resultatet bli som dette: ![]() Hva med et par bilder til? ![]() Det var fuktig på TRD idag !!!! ![]() Men det var noe å finne også innedørs.
![]() |
#6 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Fine bilder, Kurt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fint som vanlig KGL !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og da er også siste del av rapporten lagt ut.
![]() |
#11 |
www.lch78.net
|
![]()
pene bilder dette ja.. samme kan sies om reporten og visittkortet også
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fin rapport, og fine bilder! Avgangen til Iberworld er herlig!!!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen fra OSL de siste dagene | LN-KRF | Bilder & foto | 22 | 11-06-2013 09:00 |
Ymse bilder fra TOS de siste dagene | LN-KRF | Bilder & foto | 8 | 05-07-2012 19:38 |
Noen fra TOS de siste dagene | LN-KRF | Bilder & foto | 4 | 18-07-2011 15:13 |
Mange bilder fra de siste dagene. | putzmeister | Bilder & foto | 20 | 16-05-2010 15:02 |
Noen bilder fra OSL siste to dagene. | _volcom_ | Bilder & foto | 7 | 12-03-2010 08:27 |