![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
er det noen som kan hjelpe meg med fs 98??????
Jeg kan ta av, skrive inn ILS o.l, men jeg har prob med landingen. Enten så kommer jeg i for høy høyde og lander langt på rullebanen. Burde jeg skru av approach knappen før jeg når rullebanen?????? MVH Matti
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen????
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Prøv flightsim.no, nok av folk der med full kontroll.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har drevet en del med FS98 men det har ikke vært så mye tid til det i det siste. Men om jeg forstår deg rett så bruker du "automatlanding" og det er det spørsmålet ditt dreier seg om.
De gangene jeg har brukt denne funksjonen har jeg ikke opplevd samme problem som deg. Men jeg har alltid koblet fra autopiloten når jeg er nesten nede og landet manuelt. Det største problemet med landinger er om man kommer inn for høyt og i for høy fart. Men nå vet jeg ikke hvor erfaren FS pilot du er? BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg pleier å koble ut AP 2-3 miles ute og lande manuelt. Da er det lettere å få til en OK landing, men man må følge instrumentet nøye og passe hastigheten Men FS98? Det har kommet tre versjoner etter det som er atskillig bedre, men det vet du kanskje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Du har rett i at det er kmmet 3 versjoner etter FS98, men etter å ha prøvd de andre må jeg si at den beste flyfølelsen synes jeg at jeg har med FS98. De 2 siste versjonene må man jo nesten være utlært pilot for å få til. Det er liksom ikke så enkelt og greit å få til en flytur på en måte.
Men det er jo bare min mening da! BF |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takker for tipsene folkens
![]() Men går det an og laste ned flyplasser og flytyper til fs98(hvis det fortsatt går) i så fall har noen en link???? PS: Vil gjerne ha polske og norske flyplasser Og en ting til..... Jeg pleier ofte og sprette flere ganger når jeg lander, burde jeg skru på "yaw demper"???
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Ellers anbefaler jeg deg å følge tipset over. På diskusjonsforumet www.flightsim.no finnes det et ypperlig forum for sim-flyers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Lykke til!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til kopiering av tekniske tegninger DC10 simulator | nordic1 | Flyteknisk forum | 2 | 15-08-2015 13:26 |
Hjelp, Air Canada har lurt meg! | Helimaf | Reiseforum | 34 | 04-07-2013 11:03 |
Allround objektiv, hjelp meg! | ENGM 911 | Bilder & foto | 15 | 20-05-2010 12:43 |
Har fått meg en linselus.......hjelp. | ENZV | Flyforum | 0 | 23-10-2007 13:09 |
Fligth info ?? | ENKB | Flyforum | 2 | 14-04-2005 15:49 |