![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De siste dagers diskusjoner om nedleggelsen av SAS sin New York rute kan sees på mange måter. SAS har i likhet med f.eks Northwest lagt ned sin amerikarute fra Norge flere ganger - for så å starte opp igjen. Northwest har vel fløyet på Norge i tre -3- omganger...(...siste gang var det nok KLM som hjalp til med å få de vekk!). Pan Am, Delta, TWA og TowerAir har alle fløyet og gitt opp.
Slik sett er SAS i godt selskap... PS! Innlegget er skrevet av EB - men på vegne av opphavet til DC-8-63 og EB. Pass opp - nå er det snart 3 av oss!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() Tulla. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hmmm.
Virker jo som om de fleste mener at den blir lagt ned i reneste Northwest/KLM stil bare den har blitt startet opp... Derav ordvalget... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
EB, du for overtale opphavet til å skaffe seg sitt eget nick, vi skal ikke ha noen "snikøkning" av antallet postinger her!
![]() ![]() Men velkommen skal han være!
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har vel ikke nektet faren min mye her i livet...(...med unntak av å se den nye bilen hans etter at jeg kræsjet den i 1988!)
Er nesten enig LCH og Herlov...er det noe jeg ikke trenger så er det flere postinger/innlegg som ikke er mine - det holder jo godt med de jeg skriver selv... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nytt svar fra den eldre...(...som i og for seg ikke er overraasket over hvor mange innlegg sønnen har - han snakker jo like mye!!!)
Men den eldre smiler over at diskusjonen går på antall innlegg til EB og ikke alle amerikanske selskap som har gitt opp Oslo...(...som jo er hovedpoenget i innlegget!) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enda et selskap som gjør det godt - SunExpress | krølle | Flyforum | 0 | 19-02-2015 08:59 |
Denne flytypen tok SAS ut men andre selskap flyr fortsatt med SAS sine Dash 8-Q400 | Twin Otter | Flyforum | 5 | 25-03-2010 11:36 |
I godt selskap | EB | Bilder & foto | 1 | 01-11-2009 12:05 |
SAS Norge i godt selskab | sk931 | Flyforum | 17 | 30-01-2008 13:31 |
Godt billede af en SAS A321 | sk931 | Flyforum | 2 | 17-01-2005 05:52 |