![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,792
|
![]()
nesten iallefall
TAFPL [ Flight Progress Information 11OCT08 08:26 [ Page 001/001 [ []DY1036 []11OCT08[] [ ALT ADHOC CHANGE: RRT REASON: WEAT [ [ 733 DY733 LNKKO [ [ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2 [ 11OCT SVG WAW 0650 0850 0650 0659 0855 0902 [ [ 733 DY733 LNROM<---er vel sk md det [ [ 11OCT WAW KRK 0920 0955 1030 WT: 70 [ [ WT - DESTINATION WEATHER (WEATHER BELOW ACFT OPERATING MINIMA) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
OSL Slave
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
|
![]()
LN-ROM er en MD81 fra SK ja, men der står det fortsatt 733 som flytype
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Og hvorfor egentlig ikke.....
Det kan bare godt undre at SAS/DK(jeg tror nok at LNROM hører til hernede ??) kan frigøre en MD80 og crew Hilsen ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,792
|
![]()
hehe, bare en liten kjapp en på lørdagskvisten, se om folk fulgt med.
Var nok en liten skriveleif fra DY ops ![]() Men hadde jo vært dritt stilig om Dy hadde leid inn SK materiell engang da |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() Code:
[ Flight Progress Information 11OCT08 10:25 [ Page 001/001 [ []DY1036 []11OCT08[] [ ALT ADHOC CHANGE: RRT REASON: WEAT [ [ 733 DY733 LNKKO [ [ STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA CODE1 CODE2 [ 11OCT SVG WAW 0650 0850 0650 0659 0855 0902 [ 11OCT WAW KRK 0920 0955 1032 1040 1110 WT: 72 [ [ WT - DESTINATION WEATHER (WEATHER BELOW ACFT OPERATING MINIMA) [ [ SI DIV WAW DUE FOG KRK [ IF IMPROVEMENT - NEW ATTEMPT INTO KRK AFTER RE-FUELL [ CHECK KRK [ [ [ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Jeg kan ikke se for meg at et samarbeid skjer med det første mellom SK og DY
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
OSL Slave
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,577
|
![]()
Hvorfor skulle ikke DY kunne leie kapasitet av SAS hvis det kniper? SAS og BU leide stadig fly av hverandre ved behov, og det er normalt billigere aa chartre et fly som allerede befinner seg i lokalomraadet .. Ville vaere god business-sense.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 954
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Fløy ikke BMI noe for DY ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,434
|
![]()
Jo, de stilte opp med en 321, passende malt i Star Alliance farger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Jøss, når var det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Posts: 640
|
![]() Quote:
Hvor intern kan humor bli... ![]()
__________________
. Jeg har hørt om tennisalbue altså, men tennisballer har jeg ADRI hørt om...-o-O-o-
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,934
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
easyJet og NASA i samarbeid | Blubird | Flyforum | 0 | 13-05-2010 20:57 |
Samarbeid i cockpit på 31 000 ft | anders320 | Bilder & foto | 2 | 26-08-2008 09:13 |
Samarbeid buklandet | DY | Flyforum | 6 | 05-10-2005 16:04 |
Samarbeid SASBraathens og Norwegian | DY | Flyforum | 6 | 28-09-2004 21:48 |